شروع معاملات فیوچرز Micro Ether در CME !

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

بر اساس بیانیه مطبوعاتی 6 دسامبر(15 آذر)، سی ام ای گروپ (CME Group) مستقر در شیکاگو، قراردادهای آتی میکرو اتر(Micro Ether) با تسویه نقدی را راه اندازی کرده است.

این محصول در ابتدا در اوایل نوامبر(آبان) معرفی شد. اندازه قرارداد یک دهم از 1 ETH است که در زمان انتشار این مطلب، معادل 405 دلار است.

اکنون برای ترید تحت عنوان MET در دسترس است.

تیم مک کورت(Tim McCourt) از CME می گوید که راه اندازی معاملات فیوچرز خرد به معامله گران فردی و معامله گران نهادی اجازه می دهد تا استراتژی های معاملاتی خود را به شیوه ای کارآمدتر اجرا کنند:

«از آنجایی که تقاضای سرمایه‌گذاران برای دارایی‌های دیجیتال همچنان در حال رشد است، ما خوشحالیم که اکنون به مشتریان خود دسترسی به معاملات فیوچرز Micro Ether را به عنوان راهی مقرون‌به‌صرفه، کارآمد و شفاف برای دسترسی به ارزهای دیجیتال و مدیریت قرار گرفتن در معرض اتر، ارائه می‌کنیم.»

اتریوم(Ethereum) در طی سقوط اخیر، عملکرد بسیار بهتری نسبت به بیت کوین داشت و روایت «تغییر» را احیا کرد.

قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته در برابر بزرگترین ارز دیجیتال، یعنی بیت کوین، 226 درصد افزایش یافته است.

CME Group، قراردادهای فیوچرز اتر را در فوریه(بهمن) راه اندازی کرد. در حالی که بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که یک سناریوی نزولی اجرا شود، معرفی محصول تنظیم‌شده در واقع روند رالی را در موقعیت بالاتری قرار داد.

طبق داده‌های Coinglass، CME Group، چهارمین صرافی بزرگ در معاملات فیوچرز اتریوم، پس از اف تی ایکس (FTX)، بایننس (Binance) و بیتفینکس (Bitfinex) میباشد.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع: u.today

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.