شرایط فروش فوق العاده شهریور ماه محصولات گروه سایپا

شرایط فروش فوق العاده شهریور ماه محصولات گروه سایپا
خلاصه اخبار

فهرست عناوین طرح پیش فروش برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از ساعت 15 روز دو شنبه 29 شهریور شروع و به مدت2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت. شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت 15 روز دوشنبه 29 شهریور ماه 1400 شروع و به […]

طرح پیش فروش برخی محصولات سایپا با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه از ساعت 15 روز دو شنبه 29 شهریور شروع و به مدت2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

شرکت سایپا در این طرح که ثبت نام آن از ساعت 15 روز دوشنبه 29 شهریور ماه 1400 شروع و به مدت 2 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت، چهار محصول کوئیک با گیربکس معمولی (رینگ فولادی)، کوئیک R با گیربکس معمولی، ساینا S، کوئیک S را برای عرضه در نظر گرفته است.

دومین فروش فوق العاده محصولات سایپا با شرایط ویژه یعنی اعمال تصمیمات جدید کمیته خودرو مبنی بر کاهش زمان پیش ثبت نام و واریز وجه نقد منتخبین قرعه کشی انجام خواهد شد.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرح های مذکور نبوده اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

دقت داشته باشید که ثبت نام در این طرح بعد از فعال سازی بخشنامه و تنها از طریق وب سایت رسمی فروش سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com  امکان پذیر است.

جدول زیر رنگ قابل عرضه و قیمت خودرو های موجود در این طرح را ارائه کرده است:

برای اطلاعات بیشتر از شرایط عمومی و اختصاصی مربوط به شرکت در این قرعه کشی متن بخشنامه فروش سایپا را از این لینک مطالعه کنید

نظرات کاربران
  • سلام
    اگه تو رزرو برنده بشی برا واریز چند روز فرست داریم

    • با سلام دوست عزیز، 3 تا 5 روز فرصت دارید.

  • سطح کیفیت سایپا نصف ایران خودرو اما قیمت محصولات نسبت به ارزششون دوبرابر ایران خودرو.
    چهار تا اپشن بزاری رو تیبا هم اندازه پژو پارس قیمت بزاری روش کجاش‌منطقیه

    • با سلام دوست عزیز، مدت زمان واریز پیش پرداخت از زمان اعلام نتایج قرعه کشی از 72 ساعت تا 5 روز می‌باشد.

  • اگه ایران خودرو ثبت نام کرده باشیم اینجا نمیشه دوباره

  • یه بار نشسته ام که تا حالا نه ماشین داشتم نه ثبت نام کردم چون پولم به اون خریدها نمیرسید