شتاب‌گیری «مادیرا» در روند صعودی

شتاب‌گیری «مادیرا» در روند صعودی
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، با انتشار گزارش نیمسال اول ۹۸ از سوی دیجی کالا ایکس ویژن (متعلق به شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران) پرفروش ترین برند تلویزیون ایران معرفی شد.   طی این گزارش پس از ایکس ویژن، برندهای سامسونگ و تی سی ال در رتبه های دوم و سوم قرار […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، با انتشار گزارش نیمسال اول ۹۸ از سوی دیجی کالا ایکس ویژن (متعلق به شرکت صنایع ماشین‌های اداری ایران) پرفروش ترین برند تلویزیون ایران معرفی شد. 

 طی این گزارش پس از ایکس ویژن، برندهای سامسونگ و تی سی ال در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

این برند که طبق گزارش دیجیکالا بیشترین سهم فروش تلویزیون را به خود اختصاص داده است از سال گذشته فعالیت تبلیغاتی گسترده‌ای را شروع کرده که تاثیر مثبت این اقدام را می‌توان مشاهده کرد. برند ایکس ویژن از سال ۱۳۸۵ در کارخانه الکترونیک شرکت مادیران تولید شده و تحت گارانتی و خدمات پس از فروش مادیران به بازار عرضه می‌شود، در چند سال اخیر با افزایش تولید و تنوع در طیف محصولات صوتی و تصویری خود توانست اعتماد مشتریان را به تولید داخلی افزایش داده و سهم بازار خود را افزایش دهد.

در پاییز ۹۸ شرکت مادیران اقدام به راه اندازی خط تولید ماشین لباسشویی و یخچال با برند ایکس ویژن نموده و سعی دارد در بازار لوازم خانگی نیز محصولات خود را به مشتریان معرفی و عرضه نماید.

گفتنی است «مادیرا» طی معاملات امروز در بازار سهام شاهد شکل‌گیری صف خرید نسبتا سنگین بود. بر این اساس بازدهی سهام شرکت در یک ماه اخیر به بیش از ۵۰ درصد رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها