شبکه Secret مبلغ 400 میلیون دلار بودجه برای جذب ارائه می دهد

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی،

شبکه Secret مبلغ 400 میلیون دلار بودجه برای رشد اکوسیستم حفظ حریم خصوصی خود و گسترش پذیرش کاربر ارائه می دهد.
Secret Network یک اکوسیستم غیرمتمرکز است که از محیط های اجرایی قابل اعتماد برای فعال کردن محاسبات خصوصی و ایمن بر روی داده های رمزگذاری شده استفاده می کند. اکوسیستم دارای چهار جزء است: توکن های مخفی، پل های مخفی، تامین مالی مخفی و NFT های مخفی.

طبق اعلامیه 19 ژانویه(29 دی)، پلتفرم حریم خصوصی یک صندوق اکوسیستم 225 میلیون دلاری و یک صندوق شتاب دهنده 175 میلیون دلاری با حمایت 25 سرمایه گذار و شریک موجود، از جمله BlockTower Capital، Arrington Capital، Fenbushi Capital، Outlier، Spartan Group، ارائه می دهد.
بنیانگذار Secret Foundation تور بیر(Tor Bair)،به کوین تلگراف گفت که این بودجه به هدف شبکه برای «تقویت برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز حریم خصوصی و پذیرش جهانی توسط میلیون‌ها کاربر» کمک می‌کند، زیرا او بر اهمیت فناوری Web3 تاکید کرد:

“فناوری های حفظ حریم خصوصی برای اطمینان از اینکه وب 3.0 به جای توسعه شکست های وب 2.0، قدرتمند خواهد بود، ضروری است.”
صندوق اکوسیستم برای گسترش لایه کاربردی پروژه، زیرساخت شبکه و ابزار استفاده خواهد شد. استخر شتاب دهنده، سرمایه، کمک های مالی و مشوق های غیرقابل کاهشی را از طریق توکن بومی خود SCRT برای گسترش سریع پذیرش کاربر فراهم می کند.
این شبکه مخفی همچنین فاش کرد که بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری سطح بالا اخیراً موقعیت‌های SCRT را به دست آورده و به عنوان سهامداران حیاتی به اکوسیستم ملحق شده‌اند، از جمله Alameda Research، DeFiance Capital، CoinFund و HashKey.
بودجه اکوسیستم بخشی از ابتکار Shockwave است، چشم‌اندازی برای رشد جهانی Secret Network، که در 12 ژانویه(22دی) اعلام شد. هدف Shockwave تثبیت جایگاه اکوسیستم به‌عنوان یک مرکز حریم خصوصی برای Web 3.0 است.

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.

منبع:cointelegraph

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.