ایردراپ لونا در قالب شبکه لونا 2

ایردراپ لونا در قالب شبکه لونا 2

به گفته دو کوان، مدیر عامل آزمایشگاه Terraform، بلاک چین جدید Terra امروز در ساعت 6 صبح UTC در شبکه اصلی راه اندازی شد و اکنون در حال تولید بلوک است. هدف زنجیره جدید احیای اکوسیستم Terra پس از شکست استیبل کوین الگوریتمی UST در چند هفته پیش است. سقوط توکن های Terra حدود 40 میلیارد دلار از ارزش بازار را از بین برد.

پس از شکست، Terraform Labs، شرکت توسعه دهنده اصلی Terra، یک بلاک چین جدید را پیشنهاد کرد. تنها چند روز پس از تصویب این پیشنهاد طول کشید تا Kwon زنجیره دیگری را مستقر کند، زنجیره ای که امروز برای استفاده باز است. اکنون چندین برنامه از جمله Astroport، Prism، ​​RandomEarth، Spectrum، Nebula، Terraswap، Edge Protocol و غیره به زنجیره جدید مهاجرت کرده اند.

قبل از راه‌اندازی امروز، نام شبکه اصلی به «Terra Classic» تغییر کرد و توکن‌های آن اکنون LUNA Classic (LUNC) نامیده می‌شوند، تا Terra 2.0 که به تازگی راه‌اندازی‌شده است به عنوان شبکه اصلی معرفی شود. برخلاف ورژن قبلی ، زنجیره جدید Terra بدون استیبل کوین الگوریتمی وجود دارد و تنها با LUNA عرضه می‌شود که مجموع عرضه ثابت آن 1 میلیارد توکن است. این توکن‌های LUNA 2.0 جدا از توکن‌های اصلی LUNA Classic معامله می‌شوند که میزان عرضه آن‌ها به بیش از 6.5 تریلیون می‌رسد.

قابل توجه ترین جنبه راه اندازی امروز، ایردراپ LUNA به سهامداران Terra در زنجیره کلاسیک است. آنها برای دریافت 70٪ یا 700 میلیون از کل عرضه توکن LUNA 2.0 در نظر گرفته شده اند. بر اساس یک اعلامیه رسمی، مقدار LUNA 2.0 airdrop که هر فرد دریافت می کند، بسته به اینکه آن توکن ها قبل یا بعد از depeg UST نگه داشته شده اند، متفاوت است.

انتظار می‌رود که ایردراپ مدت کوتاهی پس از راه‌اندازی، یا از طریق صرافی‌های متمرکز یا وب‌سایت خود Terra، انجام شود. چندین صرافی رمزارز مرکزی از جمله Binance، Huobi، Kraken، Bitfinex، Bitrue، Kucoin و Bybit گفتند که به حامیان Terra اجازه می دهند توکن های اختصاص داده شده خود را از داخل پلتفرم خود دریافت کنند. با این حال، همه توکن های airdropped در زمان راه اندازی قابل دریافت نیستند. فقط 30 درصد از عرضه اولیه را می توان بلافاصله مطالبه کرد. 70 درصد باقیمانده مبلغ airdrop مستقیماً با اعتبار سنجی ها برای اطمینان از امنیت شبکه قرار داده شده است و تا دو سال آینده به آنها پرداخت می شود.

علاوه بر 70 درصد تقسیم شده بین دو دسته سرمایه گذار، استخر جامعه Terra، یک صندوق خزانه داری زنجیره ای، قرار است 30 درصد (300 میلیون) LUNA را در زنجیره Terra 2.0 دریافت کند. استخر جامعه توسط حکومت Terra برای تامین مالی فعالیت های توسعه کنترل می شود. طبق اعلام قبلی، 30 میلیون از کل مبلغ استخر برای توسعه دهندگانی که تصمیم گرفته اند در زنجیره جدید Terra باقی بمانند و بازسازی کنند، اختصاص داده شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.