سیستم انتقال وجوه آمریکا به دلیل اختلال در سرویس‌دهی بانک مرکزی آمریکا متوقف شد

سیستم انتقال وجوه آمریکا به دلیل اختلال در سرویس‌دهی بانک مرکزی آمریکا متوقف شد

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

اختلال در سرویس‌دهی بانک مرکزی آمریکا

بانک مرکزی آمریکا در اطلاعیه‌ای گزارش کرد که سرویس‌های داخلی این سازمان در روز بیست و چهارم فوریه با اختلال مواجه شده است. طرفداران بیت کوین از این فرصت برای نشان دادن قدرت ساختار غیرمتمرکز شبکه‌ی بیت کوین استفاده کردند. طرفداران بیت کوین همواره با صدای بلندی در شبکه‌های اجتماعی فریاد می‌زنند که «شبکه‌ی بیت کوین هرگز متوقف نمی‌شود.»

در همین زمان تعدادی از پلتفرم‌های مبادلاتی متمرکز رمزارز نیز به دلیل توقف سرویس‌های بانک مرکزی آمریکا مشکلاتی را در سرویس‌دهی به مشتریان خود گزارش کرده‌اند.

بانک مرکزی آمریکا در صفحه‌ی اعلام وضعیت سرویس‌های خود اختلال در عملکرد تعدادی از سرویس‌های بانکی همانند سرویس انتقال بین بانکی(Fedwire) و سرویس تسویه حساب خودکار(FedACH) را گزارش کرده است که امکان انتقال دارایی در میان بانک‌ها و مشتریانشان را فرآهم می‌کند. بانک‌های آمریکایی روزانه تریلیون‌ها دلار تراکنش را از طریق سرویس‌های بانک مرکزی آمریکا ارسال می‌کنند و توقف این سرویس‌ها ضعف ساختار بانک‌ها در نقل و انتقالات بین‌بانکی را به خوبی نشان می‌دهد.

بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد:

تیم‌های فنی ما خطای عملیاتی را به عنوان دلیل اصلی این اختلال گزارش کرده‌اند. در زمانی که اطلاعات بیشتری ارائه شود، آن را از طریق صفحه‌ی اعلام وضعیت سیستم بانکی گزارش خواهیم کرد. Federal Reserve

همانطور که انتظار می‌رود، طرفداران رمزارزها در شبکه‌های اجتماعی تاکید کردند که شبکه‌های رمزارزهای غیرمتمرکز همانند بیت کوین، اتریوم و … به درستی سرویس‌دهی می‌کنند.

اثبات نادرستی ادعای وزیر خزانه‌داری آمریکا

در حالی‌ که تنها چند روز از اظهارنظر نادرست وزیر خزانه‌داری آمریکا نسبت به شبکه‌ی بیت کوین سپری شده است، توقف در سرویس‌دهی بانک مرکزی آمریکا ناکارآمدی ساختار بانکی را به خوبی نشان می‌دهد. وی در گذشته بیت کوین را یک شبکه‌ی ناکارآمد توصیف کرده است. نیک کارتر(Nic Carter)؛ یکی از طرفداران بیت کوین اظهار داشت:

پاسخ به یلن
جانت این(اختلال در سرویس‌دهی بانک مرکزی آمریکا) به‌نظر ناکارآمد به‌نظر می‌رسد…چه فکر می‌کنید؟

 نظر شما نسبت به تجربه‌ی اختلال گسترده در سرویس‌دهی بانک مرکزی آمریکا چیست؟ آیا ناکارآمدی ساختار قدیمی نقل و انتقالات بانکی موجب خواهد شد تا رمزارزها به‌طور گسترده‌تری به عنوان ابزار مبادلات مالی و انتقال دارایی‌ها تبدیل شوند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
نظرات کاربران
  • سیستمهای قدیمی باید بدانند که تغییراتی جهت رفاه حال مشتریان بدهند که ان جز استفاده از صنعت جدید رمزارزهامیسر نمیشود