سود ۶٢ ریالی برای هر سهم “دبالک” در فعالیت سه ماهه

سود ۶٢ ریالی برای هر سهم “دبالک” در فعالیت سه ماهه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۶۲ریال اعلام کرد. این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره مورد گزارش به مبلغ ۳۹میلیارد و ۹۵۹میلیون ریال، سود خالص را ۲۲میلیارد […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تولید مواد اولیه دارویی البرز بالک در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای ۳ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۶۲ریال اعلام کرد.

این شرکت سود عملیاتی خود را در دوره مورد گزارش به مبلغ ۳۹میلیارد و ۹۵۹میلیون ریال، سود خالص را ۲۲میلیارد و ۷۶۷میلیون ریال و زیان انباشته پایان دوره را ۹۶میلیارد و ۱۹۳میلیون ریال اعلام کرد.

«دبالک» در تصریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرده است که تولید محصولات جدید، تولید محصولات با حاشیه سود بالاتر، کاهش تولید و فروش محصولات زیان ده، بررسی و تحقیق بر روی محصولات زیان ده جهت افزایش راندمان تولید را در دستور کار دارد.

این شرکت در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه داشته اعلام کرده است که در پی افزایش نرخ ارز مبادله ای از ۴۲هزار ریال به قیمت بالاتر نرخ فروش تغییر خواهد کرد. همچنین خرید مواد اولیه ای خارجی با نرخ ارز مبادله ای ۴۲هزار ریال صورت می گیرد و نرخ مواد اولیه داخلی با توجه به تغییرات نرخ ارز آزاد در حال نوسان بوده است.

«دبالک» با توجه به اطلاعات بهای تمام شده منوط به ترتیب تولید و فروش و نرخ ارز و نرخ خرید مواد اولیه است. در صورت عدم تغییر نرخ ارز و موارد مذکور انحراف با اهمیتی وجود نخواهد داشت و ترکیب فروش نیز عمدتا به تقاضای مشتریان دارد.

در سایر برنامه های با اهمیت این شرکت برای دوره ۹ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸، راه اندازی پلنت تولید B و افزودن محصول جدید به سبد محصولات اعلام شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها