سود ۲۵۵ریالی «رتاپ»

سود ۲۵۵ریالی «رتاپ»
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه اعلام کرد که به ازای هرسهم ۲۵۵ریال سود محقق ساخته است.   شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طی ۶ماهه ابتدایی سال مالی از تحقق سود ۲۵۵ریالی به ازای هرسهم خبر داد. این شرکت در صورت […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه اعلام کرد که به ازای هرسهم ۲۵۵ریال سود محقق ساخته است. 

 شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طی ۶ماهه ابتدایی سال مالی از تحقق سود ۲۵۵ریالی به ازای هرسهم خبر داد.

این شرکت در صورت های تلفیقی سود عملیاتی را ۹۴۲میلیارد ریال اعلام کرد. این رقم در حالی منتشر شده که در صورت های مالی ۶ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی ۹۶۶میلیارد ریال است. همچنین سود خالص تلفیقی را ۹۳میلیارد ریال و سود خالص شرکت اصلی را ۸۷۷میلیارد ریال اعلام کرده است.

از سوی دیگر، سود انباشته قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی یک هزار و ۱۱۹میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره شرکت اصلی یک هزار و ۳۸۳میلیارد ریال است.

در برآوردی که «رتاپ» از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ داشته اعلام کرد که هزینه مالی دوره ۶ماهه آتی سال۱۳۹۸ معادل ۶۰میلیارد و ۳۲میلیون ریال است.

در سایر برنامه های با اهمیت این شرکت برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ به سود حاصل از فروش سرمایه گذاری بلند مدت مربوط به فروش شرکت لیزینگ پارسیان و فروش تعدادی از سهام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش اشاره شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها