سود ۱۰۶۵ریالی «سخاش» برای هر سهم

سود ۱۰۶۵ریالی «سخاش» برای هر سهم
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان خاش در فعالیت ۶ماهه خود سود هرسهم را یک هزار و ۶۵ریال اعلام کرد.  شرکت سیمان خاش در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۶۵ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳درصد افزایش […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان خاش در فعالیت ۶ماهه خود سود هرسهم را یک هزار و ۶۵ریال اعلام کرد. 

شرکت سیمان خاش در صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۶۵ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۳درصد افزایش یافته است.

این شرکت سود عملیاتی را ۱۲۱میلیارد ریال، سود خالص را ۱۳۳میلیارد و ۸۷میلیون ریال و سود انباشته را ۲۶۹میلیارد و ۵۶۲میلیون ریال منتشر کرده است.

«سخاش» در دوره مورد گزارش ۳۵۴هزار و ۴۲۵تن انواع محصولات خود را به مبلغ ۵۹۲میلیارد و ۸۰۸میلیون ریال به فروش رسانده است و پیش بینی کرده است که طی ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ بتواند ۴۹۲هزار و ۵۷۵تن از محصولات خود را به مبلغ ۹۲۸میلیارد و ۸۸۶میلیون ریال به فروش برساند.

«سخاش» درباره اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که حفظ مقدار فروش و افزایش نرخ صادرات محصولات، حفظ بازارھای داخلی و تولید و فروش محصولات جدید (سیمان آمیخته) جهت کاهش قیمت تمام شده از موارد با اهمیت است.

این شرکت با توجه به هماهنگی های انجام شده با سایر شرکت های تولید کننده و مدیریت هلدینگ فارس و خوزستان و انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان، افزایش نرخ فروش سیمان در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد به همین منظور در برآوردهای ۶ماهه دوم قیمت های فروش جدید با توجه به شرایط بازار لحاظ شده است. «سخاش» افزایش عوامل بهای تمام شده در سال ٩٨ را با توجه به نوسانات نرخ ارز دانست و افزایش دستمزد سالانه و سایر هزینه ها پیش بینی کرده است. همچنین نرخ حامل های انرژی (مازوت و برق) مشابه نیمه اول سال محاسبه شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها