سود یکساله “ولغدر” 266ریال اعلام شد

سود یکساله “ولغدر” 266ریال اعلام شد
خلاصه اخبار

شرکت لیزینگ خودرو غدیر در اطلاعات و صورت های مالی 12ماهه خود سود هرسهم را 266ریال اعلام کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از سنا، شرکت لیزینگ خودرو غدیر اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۳۰آذر۱۳۹۷ را اعلام کرد. این شرکت با سرمایه ۵۳۰میلیار ریالی سود هرسهم را ۲۶۶ریال منتشر کرد.

“ولغدر” سود عملیاتی را در دوره مورد گزارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۰۶درصدی مبلغ ۱۴۹میلیارد ریال، سود خالص پس از کسر مالیات را با رشد ۶۵درصدی مبلغ ۱۴۱میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره با رشد ۵۹درصدی ۱۶۲میلیارد ریال ذکر کرده است.

این شرکت اعلام کرده است که با توجه به تصمیمات اتخاذ شده و تلاش ها و پیگیری ها و فعالیت فروش گسترش یافته،  هیات مدیره درصدد آن است که با در نظرگرفتن منابع و ریسک ها و اقدام جهت قراردادهای جدید و حفظ جایگاه بورس و ارتقای آن با توجه به عملکرد شرکت، هر چه بیشتر در راستای تحقق اهداف سازمان و سهامداران اقدام های لازم را انجام دهد.

“ولغدر” به منظور مصرف بهینه انرژی و کاهش هزینه ها بصورت بلندمدت طی سال مالی۹۷ اصلاحات ساختاری انجام داده است و از طرفی با حذف شرکت های پیمانکار و استفاده از پتانسیل نیروی انسانی موجود موجب کاهش هزینه شده است که آثار ناشی از این قبیل اصلاحات در سال ها آتی نیز وجود خواهد داشت.

برچسب‌ها