سود هر سهم “چکاپا” تغییری نداشت

سود هر سهم “چکاپا” تغییری نداشت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،  گروه صنایع کاغذ پارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۱۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۱۱ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲ درصدی را نشان […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام،  گروه صنایع کاغذ پارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳۱۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۱۱ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲ درصدی را نشان می‌دهد.
به گزارش رادیو سهام به نقل از سنا، گروه صنایع کاغذ پارس با سرمایه ۲ هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۵۹۶ میلیون ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ آبان ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.
گروه صنایع کاغذ پارس در دوره یاد شده، مبلغ ۷۴۴ میلیارد و ۵۷۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳۱۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲ درصدی برخوردار است.
لازم به ذکر است در گزارش حسابرسی شده این شرکت نسبت به گزارش حسابرسی نشده، تغییری مشاهده نمی‌شود.
با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۱۱ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.
“چکاپا” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به آبان ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۰۸ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۱۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.
خبر انتخاب شده برای شما درآمد «فاسمین» کاهش یافت درآمد فاسمین به دلیل کاهش در مقدار فروش شمش روی، در مرداد ماه کاهش یافت. Xهمچنین می توانید مقالات آموزشی “موفقیت در بازار بورس” را با کلیک بر اینجا مطالعه نمایید.حتما بخوانید :  عواقب بورسی تصمیم ارزی دولت برای داروها

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها