سود هر سهم “وبشهر” کاهشی بود

سود هر سهم “وبشهر” کاهشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یاد شده، مبلغ ۱۴۳ میلیارد و […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت توسعه صنایع بهشهر با سرمایه ۸ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یاد شده، مبلغ ۱۴۳ میلیارد و ۳۶۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۵ درصد کاهش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۳ هزار و ۹۲۲ میلیارد و ۹۹۴ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

وبشهر” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۲۱۷ میلیارد و ۹۱۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۲۶ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، ارزش بازار شرکت توسعه صنایع بهشهر در دوره یاد شده، با افزایش ۷ هزار و ۲۴۸ میلیارد و ۲۰۱ میلیون ریال به ۲۱ هزار و ۲۰۵ میلیارد و ۸۷ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت نیز با افزایش یک هزار و ۴۲۰ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال معادل ۷ هزار و ۳۵۲ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال محاسبه شد.

“وبشهر” تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۲۱ میلیارد و ۸۵۷ میلیون ریال به مبلغ معادل ۲۸۸ میلیارد و ۹۳۹ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت مبلغ ۱۶۷ میلیارد و ۸۲ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت توسعه صنایع بهشهر طی این دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک هزار و ۵۴۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون ریال خریداری کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها