سود هر سهم “غگل” افزایشی بود

سود هر سهم “غگل” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت گلوکوزان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۷۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۱۲ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲۷۹ درصدی را نشان […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت گلوکوزان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۳ هزار و ۷۵ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۸۱۲ ریال اعلام شده بود، افزایش ۲۷۹ درصدی را نشان می‌دهد. 

 شرکت گلوکوزان با سرمایه ۲۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گلوکوزان در دوره یاد شده، مبلغ ۶۱۴ میلیارد و ۹۷۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۳ هزار و ۷۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۲۷۹ درصدی برخوردار است.

شرکت گلوکوزان افزایش ۴۹ درصدی در فروش را از جمله دلایل افزایش سود هر سهم اعلام کرده است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۵۸۹ میلیارد و ۵۰۹ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

“غگل” در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۶۲ میلیارد و ۳۲۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۸۱۲ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها