سود هر سهم “غپینو” افزایشی بود

سود هر سهم “غپینو” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنعتی پارس مینو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۹۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۶ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۶۷ درصدی را نشان […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنعتی پارس مینو در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۹۶ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۳۶ ریال اعلام شده بود، افزایش ۱۶۷ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت صنعتی پارس مینو با سرمایه یک هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت صنعتی پارس مینو در دوره یاد شده، مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۹۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۶۷ درصدی برخوردار است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۱۵ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

“غپینو” در دوره ۳ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۴۵ میلیارد و ۲ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۳۶ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین براساس این گزارش، شرکت صنعتی پارس مینو در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، سود هر سهم را با افزایش۲۷۲ درصدی نسبت به سال گذشته، ۱۴۵ ریال و سود خالص را ۱۸۲ میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال اعلام کرده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها