سود هر سهم “شاملا” ۳۰۴ درصد افزایش داشت

سود هر سهم “شاملا” ۳۰۴ درصد افزایش داشت
خلاصه اخبار

شرکت معدنی املاح ایران در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود یک هزار و ۹۳۳ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ رشد ۳۰۴ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت معدنی املاح ایران با سرمایه ۲۱۰ میلیارد ریال، صورت های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت معدنی املاح ایران در دوره یاد شده، مبلغ ۴۰۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ یک هزار و ۹۳۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۳۰۴ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۶۲۵ میلیارد و ۷۱۵ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

شاملا” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۰۰ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۴۷۸ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت معدنی املاح ایران، تلاش برای بهبود راندمان تولید و کاهش هزینه قیمت تمام شده پذیرش محصول سولفات سدیم در بورس کالا و واقعی سازی بهای فروش این محصول ورود به بازارهای جدید صادراتی و حفظ رقابت پذیری محصولات تولیدی را از جمله اهداف و راهبردهای آتی مدیریت در خصوص تولید و فروش محصولات خود عنوان کرده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها