سود هر سهم “سصوفی” افزایشی بود

سود هر سهم “سصوفی” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۹۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۳۷ ریال اعلام شده بود، افزایش ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد. […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۹۳ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که سود هر سهم ۱۳۷ ریال اعلام شده بود، افزایش ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

 شرکت کارخانجات سیمان صوفیان با سرمایه ثبت شده ۵۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۶ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت کارخانجات سیمان صوفیان در دوره یاد شده، مبلغ ۲۱۲ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۹۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۴۱ درصدی برخوردار است.

“سصوفی” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۷۵ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۳۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها