سود هر سهم “سخوز” افزایشی بود

سود هر سهم “سخوز” افزایشی بود
خلاصه اخبار

شرکت سیمان خوزستان در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۷۷ ریال سود کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیوسهام، شرکت سیمان خوزستان با سرمایه ثبت شده ۶۵۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سیمان خوزستان در دوره یاد شده، مبلغ ۲۴۸ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۷۷ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۲۹ درصد افزایش داشته است.

با احتساب سود انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۷۶۴ میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

“سخوز” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۸۸ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۳۷ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

همچنین بر اساس این گزارش، شرکت سیمان خوزستان در برآورد خود از نرخ مواد اولیه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ اعلام کرده است در این دوره با توجه به افزایش هزینه ها و افزایش سوخت نرخ مواد اولیه حدودا ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها