سود هر سهم “زمگسا” ۴۵ درصد رشد داشت

سود هر سهم “زمگسا” ۴۵ درصد رشد داشت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ به صورت حسابرسی شده، به ازای هر سهم خود ۴۹۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده در همین دوره که سود هر سهم ۳۳۹ ریال اعلام شده بود، […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۳۹۸ به صورت حسابرسی شده، به ازای هر سهم خود ۴۹۰ ریال کنار گذاشت که نسبت به گزارش حسابرسی نشده در همین دوره که سود هر سهم ۳۳۹ ریال اعلام شده بود، از افزایش ۴۵ برخوردار است.

 شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال با سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۶ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال در دوره یاد شده، مبلغ ۱۴۶ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۹۰ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۱۸۰ درصدی برخوردار است.

این شرکت بورسی افزایش سایر درآمدهای غیرعملیاتی – اقلام متفرقه را از جمله دلایل افزایش ۴۵ درصدی در سود هر سهم در گزارش حسابرسی شده اعلام کرده است.

“زمگسا” در دوره ۶ ماهه سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۵۲ میلیارد و ۵۸۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۱۷۵ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها