سود هر سهم “بساما” افزایشی بود

سود هر سهم “بساما” افزایشی بود
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، بیمه سامان با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد. بیمه سامان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال سود […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، بیمه سامان با سرمایه یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی میان دوره ای ۳ ماهه نخست دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

بیمه سامان در دوره یاد شده، مبلغ ۱۹۸ میلیارد و ۹۵۱ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۳۳ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال ۹۷ معادل ۷۱ درصد افزایش داشته است.

با احتساب زیان انباشته ابتدای سال در نهایت مبلغ ۲۹ میلیارد و ۸۴۳ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

بساما” در دوره ۳ ماهه نخست سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، به صورت حسابرسی شده، مبلغ ۱۱۶ میلیارد و ۵۵۳ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بدین ترتیب مبلغ ۷۸ ریال سود به ازای هر سهم خود شناسایی کرده بود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها