سود سهام‌داران «زماهان» در مجمع مشخص شد

سود سهام‌داران «زماهان» در مجمع مشخص شد
خلاصه اخبار

در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان، صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۱۳۹۷/۹/۳۰ و گزارش فعالیت هیات‌مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت و سود نقدی به‌ازای هر سهم نماد «زماهان» به مبلغ ۵۰ ریال تصویب شد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام به نقل از تجارت نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۳۹۷/۹/۳۰ شرکت مجتمع تولید گوشت مرغ ماهان که با نماد «زماهان» در بازار سهام فعال است، بر اساس آگهی منتشره در سامانه کدال، در تاریخ ۱۳۹۸/۱/۲۲ برگزار شد و در رابطه با دستور جلسه تصمیماتی گرفته شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۱۳۹۷/۹/۳۰ و گزارش فعالیت هیات‌مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرار گرفت.

سود هر سهم «زماهان» در پایان دوره مالی به ۶۹ ریال رسیده که از این مقدار مبلغ ۵۰ ریال سود نقدی تقسیمی به ازای هر سهم در مجمع تصویب شد.

موسسه حسابرسی مفید راهبر به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و موسسه حسابرسی مفید راهبر به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند. همچنین روزنامه‌ اطلاعات و دنیای اقتصاد به‌عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های شرکت تعیین شدند.

منبع: radiosaham.ir

برچسب‌ها