سود تلفیقی “کرازی” به ۵۲۵ریال رسید

سود تلفیقی “کرازی” به ۵۲۵ریال رسید
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه اعلام کرد که سود هر سهم به ۵۲۵ریال رسید.  “کرازی” در صورت های مالی شرکت اصلی سود هرسهم را ۵۱۷ریال اعلام کرده بود. سود خالص  ۴۴۰میلیارد ریال، سود عملیاتی ۴۷۱میلیارد ریال […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت کارخانجات تولیدی شیشه دارویی رازی در صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه اعلام کرد که سود هر سهم به ۵۲۵ریال رسید.

 “کرازی” در صورت های مالی شرکت اصلی سود هرسهم را ۵۱۷ریال اعلام کرده بود. سود خالص  ۴۴۰میلیارد ریال، سود عملیاتی ۴۷۱میلیارد ریال و سود انباشته ۸۲۲میلیارد ریال محقق شده است. از سوی دیگر در صورت های تلفیقی، سود عملیاتی شرکت به ۴۷۹میلیارد ریال، سود خالص به ۴۴۷میلیارد ریال و سود انباشته به ۸۱۵میلیارد ریال رسیده است.

این شرکت در دوره ۶ماهه، افزایش فروش صادراتی بطری های دارویی و غیر دارویی را داشته و همچنین بازارهای جدیدی با توجه به افزایش نرخ ارز ایجاد کرده که توجیه پذیری فروش صادراتی همزمان با تامین نیاز بطری های داخل کشور بوده است.

علاوه بر این، شرکت کلیه تسهیلات ارزی را زودتر از سررسید تسویه کرده و دیگر شرکت بدهی بابت تسهیلات ارزی ندارد.

این شرکت در برآوردی که از برنامه های تامین مالی و تغییرات هزینه های مالی برای دوره ۶ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ دارد به شرایط نقدینگی مناسب اشاره کرده و همچنین با صرفه جویی های مناسب پیش بینی می شود ھزینه های مالی به حداقل ممکن کاهش یابد.

“کرازی” اقدام به تکمیل و ثبت ادغام شرکت ھای شیشه رازی و تاکستان کرده که این موضوع از برنامه های با اهمیت شرکت است. چراکه با توجه به ادغام شرکت های شیشه دارویی رازی و شیشه بسته بندی تاکستان از تاریخ ۳۱خرداد۱۳۹۸ صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱شهریور ماه ۱۳۹۸ به صورت ادغام تهیه شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها