سود تلفیقی “غویتا” ٣٩٧ ریال اعلام شد

سود تلفیقی “غویتا” ٣٩٧ ریال اعلام شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت ویتانا در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۳۹۷ریال اعلام کرد. این رقم در حالی اعلام شده است که سود هرسهم شرکت اصلی ۴۰۰ریال اعلام شده است. این شرکت در صورت های مالی تلفیقی خود سود عملیاتی را […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت ویتانا در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸، سود هرسهم را ۳۹۷ریال اعلام کرد. این رقم در حالی اعلام شده است که سود هرسهم شرکت اصلی ۴۰۰ریال اعلام شده است.

این شرکت در صورت های مالی تلفیقی خود سود عملیاتی را ۲۴۳میلیارد ریال، سود خالص را ۲۳۷میلیارد ریال و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را ۲۳۶میلیارد ریال اعلام کرد.

از سوی دیگر در صورت های مالی شرکت اصلی، سود عملیاتی به رقم ۲۴۴میلیارد ریال، سود خالص به ۲۴۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره به ۴۰۰میلیارد ریال رسیده است.

«غویتا» در تشریح اهداف و برنامه های راهبردی خود در خصوص تولید و فروش محصولات اعلام کرد که برنامه شرکت همچنان مدیریت بر هزینه ها و افزایش بهره وری در جهت بهبود شرایط و تحقق و سودآوری در سالهای آتی است. بنابراین در خصوص تمرکز ویژه بر تولید محصولات با برندهای جدید جهت ایجاد بستر مناسب برای کسب سهم بیشتر بازار و کاهش هزینه ها است.

این شرکت افزایش نرخ فروش محصولات در سال مالی جاری تابعی از افزایش قیمت مواد اولیه و کشش بازار و محصولات رقبا است و پیش بینی شرکت در خصوص افزایش قیمت مواد اولیه با توجه به نوسان قیمت ها در سال جاری افزایشی پیش بینی شده است.

روند افزایش نرخ مواد اولیه و هزینه ای سربار منجر به افزایش بهای تمام شده محصولات شده که باعث کاهش سودآوری شرکت می شود.

«غویتا» در دوره مورد گزارش مبلغ ۸۰ میلیارد ریال از بانک ملت و مبلغ ۱۰۰میلیارد ریال از بانک صنعت و معدن و ۲۱۷میلیارد ریال از بانک آینده و مبلغ ۴۸میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون دریافت کرده است. همچنین در سال مالی جدید شرکت در حال پیگیری دریافت تسهیلات از بانکها جهت پیشبرد اهداف خود است که این اتفاق قطعا در سال جاری رخ خواهد افتاد و میزان هزینه مالی این وامها رشد قابل توجهی نسبت به سال مالی قبل خواهد داشت.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها