سود تلفیقی «رمپنا» ۲۷۳۰ ریال اعلام شد

سود تلفیقی «رمپنا» ۲۷۳۰ ریال اعلام شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت گروه مپنا در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه برای هرسهم ۲هزار و ۷۳۰ریال اعلام کرد. به گزارش رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت گروه مپنا در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱فروردین ۱۳۹۸برای هرسهم […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت گروه مپنا در صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه برای هرسهم ۲هزار و ۷۳۰ریال اعلام کرد.

به گزارش رادیو سهام به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت گروه مپنا در اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱فروردین ۱۳۹۸برای هرسهم دو هزار و ۷۳۰ریال اعلام کرد. این در حالی است که سود هرسهم شرکت اصلی مبلغ ۷۸۴ریال منتشر شده است.
این شرکت در گزارش تلفیقی سود عملیاتی را ۶۴هزار و ۹۵۲میلیارد ریال، سود خالص را ۵۵هزار و ۲۲۰میلیارد ریال و سود انباشته‌ قابل انتساب به صاحبان سهام شرکت اصلی را مبلغ ۱۱۱هزار و ۵۸۶میلیارد ریال اعلام کرده است.
«رمپنا» در شرکت اصلی سود عملیاتی را ۲۱هزار و ۲۶۷میلیارد ریال، سود خالص را ۱۵هزار و ۶۷۰میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را ۲۰هزار و ۷میلیارد ریال اعلام شد.
در گزارش ۱۲ماهه این شرکت اعلام شده است که درامد محقق شده در دوره مذکور ۱۰هزار و ۶۲میلیارد ریال بوده است که سود ناخالص از این محل به میزان دو هزار و ۶۹۰میلیارد ریال رقم خورده و درامد از سایر پروژه ها ۳۷هزار و ۸۹۰میلیارد ریال بوده که سود ناخالص از این محل نیز به ۸هزار و ۹۸۲میلیارد ریال رسید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها