سود تلفیقی «ذوب» ۷۷ریال اعلام شد

سود تلفیقی «ذوب» ۷۷ریال اعلام شد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت ذوب آهن اصفهان در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه سود هرسهم را ۷۷ریال اعلام کرد و از سوی دیگر سود هرسهم در شرکت اصلی ۷۳ریال منتشر شده است.   سود تلفیقی هرسهم شرکت ذوب آهن اصفهان در دوره ۶ماهه ۷۷ریال است و سود هرسهم در شرکت […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت ذوب آهن اصفهان در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه سود هرسهم را ۷۷ریال اعلام کرد و از سوی دیگر سود هرسهم در شرکت اصلی ۷۳ریال منتشر شده است. 

 سود تلفیقی هرسهم شرکت ذوب آهن اصفهان در دوره ۶ماهه ۷۷ریال است و سود هرسهم در شرکت اصلی نیز ۷۳ریال محقق شده است.

این شرکت در صورت های مالی تلفیقی سود عملیاتی را ۷هزار و ۵۶۶میلیارد ریال، سود خالص را ۴هزار و ۷۶۲میلیارد ریال و زیان انباشته تلفیقی را ۹هزار و ۱۱۳میلیارد ریال منتشر کرده است. از سوی دیگردر صورت های مالی ۶ماهه شرکت اصلی سود عملیاتی  ۷هزار و ۴۱۶میلیارد ریال، سود خالص  ۴هزار و ۵۱۴میلیارد ریال و زیان انباشته  ۸هزار و ۳۰۵میلیارد ریال درج شد.

ذوب” در تشریح اهداف خود در خصوص تولید و فروش محصولات تشریح اعلام کرد که افزایش تولید از طریق راه اندازی کوره بلند شماره یک و راه اندازی پروژه PCI خواهد داشت و همچنین تولید محصولات کیفی خواهد شد و سهم فروش صادراتی نیز افزایش می یابد.

این شرکت درباره تکمیل طرح های توسعه ای پروژه تزریق پودر ذغال به کوره بلند اعلام کرد که آغاز راه اندازی آزمایشی با تزریق ۱۵تن پودر ذغال به کوره بلند شماره دو از تاریخ ۳۰مهر۱۳۹۸ بوده و تعمیرات اساسی و بازسازی کوره بلند یک نیز با توجه به تغیرات در حجم عملیات تاریخ بهره برداری ۳۰اسفند۱۳۹۸ است.

شایان ذکر است؛ این شرکت توانسته بخشی از بدهی های بانکی خود را با مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت (موضوع بند (و) تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۳۹۷) تسویه کرده، اما باتوجه به برنامه های تامین مالی شرکت از بازار پول (به میزان ۶۰۰ میلیارد تومان) و بازار سرمایه (به میزان ۵۰۰ میلیارد تومان) در سال مالی ۱۳۹۸، برآورد می شود هزینه های مالی شرکت در سال ۱۳۹۸ کاهش چندانی نسبت به سال ۱۳۹۷ نداشته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها