سودسازی ۳۲۱ریالی «زدشت» برای هر سهم

سودسازی ۳۲۱ریالی «زدشت» برای هر سهم
خلاصه اخبار

شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در صورت های مالی ۱۲ماهه سود هرسهم را ۳۲۱ریال اعلام کرد.

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت مجتمع کشت و صنعت و دامپروری و مرغداری دشت خرمدره در اطلاعات و صورت های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷ سود هرسهم را ۳۲۱ریال اعلام کرد.

این شرکت با سرمایه ۶۹۰میلیارد ریالی سود عملیاتی خود را به ۱۵۷میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با سال گذشته رشد ۱۳۵درصدی را رقم زد. سود خالص این شرکت نیز به ۲۲۱میلیارد ریال و سود انباشته در پایان دوره به ۲۱۵میلیارد ریال رسید.

“زدشت” در تشریح اهداف و برنامه های راهبردهای آتی خود در بخش تولید و فروش محصولات اعلام کرد که با توجه به بهبود راندمان تولید شیر با تداوم برنامه های اصلاح نژادی و بهبود کیفیت فرآیند های تولید گاوداری – افزایش تولید شیر و محصولات کشاورزی با کیفیت و سالم و ارتقای ضریب مکانیزاسیون و سطح فناوری در تولید و عرضه محصولات متنوع و با کیفیت- رشد تولید و کنترل مستمر قیمت تمام شده در جهت تولید اقتصادی و ارتقای بهره وری خواهد بود و همچنین بهبود شاخص های مالی، اقتصادی و بازده دارایی ها را در دستور کار دارد. علاوه بر این ارتقای اثر بخشی منابع از طریق مدیریت هدایت منابع به امور دارای الویت شرکت است.

این شرکت در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد اعلام کرده که برای دوره ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۸ نرخ فروش شیر مبلغ ۲۰هزار ریال نرخ پایه پیش بینی شده و مازاد بر آن بابت جوایز پروتئین، چربی و کرایه حمل در نظر گرفته شده است. نرخ فروش گوساله نر بطور میانگین به ازای هر رأس دام ۷۵میلیون ریال پیش بینی می شود و محصولات زراعی و باغی باتوجه به نرخ های دولتی و بازار تعیین می شوند و پیش بینی می شود نرخ فروش محصولات نسبت به سال های قبل افزایش یاد.

“زدشت“ در خصوص تشریح برنامه های شرکت جهت تکمیل طرح های توسعه ای خود اعلام کرد که مراحل پروژه و دلایل تاخیر در بهره برداری طرح کارخانه خوراک و تصفیه خانه فاضلاب گاوداری در تاریخ تعیین شده شامل عملیات ساخت سوله به اتمام رسیده و سوله های فلزی به کارگاه حمل شده است. عملیات ساخت سیلوهای فلزی نیز در مرحله نهایی بوده و آماده برای حمل به کارگاه است و همچنین عملیات اجرایی مربوط به ابنیه سازه های فوق الذکر در حال اجرا است.

از سوی دیگر به دلیل شرایط جوی، بارندگی های شدید بی سابقه و برودت دما در فصل زمستان و علیرغم تحویل زمین در موعد مقرر به پیمانکار مربوط، عملیات اجرایی مربوط به ابنیه را که در فضای باز در حال انجام است با مشکلات عدیده مواجه کرده که در نهایت مشکلات به وجود آمده منجربه تاخیر در اجرای این بخش از عملیات اجرایی پروژه شده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها