سه امکان جدید در tsetmc

سه امکان جدید در tsetmc

به گزارش سیگنال به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه،

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، “نقشه بازار”، “ورود پول حقیقی” و “تحلیل تکنیکال” امکانات تازه ای است که در سایت کاربردی tsetmc قابل نمایش و بهره برداری است .

نقشه بازار ، اطلاعات مختلف شرکت های مختلف بورسی از قبیل صنعت، نماد، نام ، قیمت پایانی ، آخرین معامله ، تعداد، حجم، ارزش و زمان اطلاعات را به نمایش می گذارد .

در بخش ورود پول حقیقی هم آمار حقیقی حقوقی، نمودار ورود پول حقیقی ، تاریخچه ورود پول حقیقی، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در روز جاری در دسترس خواهد بود. همچنین با کلیک روی هر نماد ، تحلیل تکنیکال آن نمایش داده می شود .

خاطرنشان می شود، پیش از این هم بسته‌های آموزشی با محتوای اصول مقدماتی بورس، آموزش کلیات بورس و مطالب مهم آموزشی در حوزه بازار سرمایه با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در این تارنما قرار گرفته بود .

سایت tsetmc هم اکنون جزو 10سایت پربازدید کشور است و در روزهای پرترافیک حدود 10 درصد از بار ترافیک کل کشور روی این سایت قرار دارد.

این سایت همچنین مرجع رسمی آمار لحظه‌ای معاملات و در حقیقت پل ارتباطی سهامداران و فعالان بازار سرمایه با اطلاعات و آمار معاملات سهم محسوب می‌شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.