سهام بوعلی یا تندگویان تا پایان امسال، عرضه اولیه می‌شود/ امید به همکاری بیشتر سازمان بورس برای حضور پتروشیمی‌های پربازده

به گزارش سیگنال به نقل از با اقتصاد،

جواد گلی، در گفت‌وگو با خبرنگار بااقتصاد، افزود: مراحل پذیرش برای عرضه سهام این دو شرکت در بورس، در دست انجام است و امیدواریم سازمان بورس در این زمینه همکاری حداکثری را اعمال کند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل هلدینگ خلیج فارس، با اشاره به روند قانونی و رعایت ضوابط و مقررات برای شرکت‌هایی که در آستانه ورود به بورس هستند، گفت: رعایت این ضوابط در گام نخست کمی زمان‌بر است و ما نیز علاقه‌مندیم که بدون اتلاف وقت و در اولین فرصت، سهام بوعلی و تندگویان در بورس عرضه شود.

گلی تصریح کرد: مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به توسعه مالکیت عمومی از طریق بورس، معتقد و پایبند هستند و امیدواریم سازمان بورس هم بیشترین همکاری را برای افزایش و توسعه حضور پتروشیمی‌ها که جزو شرکت‌های پربازده و سودآور هستند، انجام دهند.

گفتنی است؛ بر اساس شنیده‌ها، عرضه اولیه سهام پتروشیمی بوعلی در بورس، تا پایان امسال انجام می‌شود و پتروشیمی تندگویان باید برای عرضه اولیه در بهار 99 خود را آماده کند.

 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.