سهامداران «شستا» توجه کنند/ تلاش «شستا» برای مثبت شدن بی‌نتیجه ماند

سهامداران «شستا» توجه کنند/ تلاش «شستا» برای مثبت شدن بی‌نتیجه ماند

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای مشاهده آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران، اینجا کلیک کنید 

برای دنبال کردن خبرهای سهام «شستا» اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاینسهیل بانی؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با ثبت قیمت پایانی 29,190ریال و افت 0.4درصدی، بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. نماد «شستا» از روز بازگشایی تا به امروز و طی 13روز کاری روندی نوسانی را تجربه کرده و در این مدت حدود 10درصد افت قیمت را به ثبت رسانده است.

«شستا» که در آغاز معاملات امروز منفی معامله می‌شد توانست در آخرین معاملات خود، عدد 29,530ریال را ثبت کند که این رقم نسبت به روز گذشته حدود 0.8درصد افزایش یافته است. این تغییر جهت می‌تواند نویدبخش رشد این نماد در روز معاملاتی آتی باشد. همچنین ارزش معاملات امروز «شستا» از رقم 610میلیارد تومان عبور کرد. 

در معاملات امروز «شستا»، حدود 210میلیون برگه سهم خرید و فروش شد که از این تعداد بیش از 180میلیون برگه سهم (87درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 30میلیون سهم (13درصد) را کدهای حقوقی خریداری کردند. در سمت فروش نیز 96درصد را حقیقی‌ها و تنها حدود چهار درصد را حقوقی‌ها فروختند.

شستا

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.