سهامداران شستا بخوانند (۴آذر)/ صف فروش شستا از ۱۲۵میلیون عبور کرد

سهامداران شستا بخوانند (۴آذر)/ صف فروش شستا از ۱۲۵میلیون عبور کرد

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای اطلاع از آخرین اخبار شستا اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – سیده زینب رزم گیر؛در پایان معاملات امروز بورس، سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی 4.4 درصد افت کرد و بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد 29,070 ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد کاهش یافته است. همچنین با دست به دست شدن 266میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با 29,260ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «شستا» به رقم 780 میلیارد تومان رسید. همچنین 88درصد از سهام شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و 12درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، 236برگه سهم (89درصد) را اشخاص حقیقی و تعداد 29 سهم (11درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شستا در ساعت ابتدایی بازار متعادل معامله شد و سپس به صف فروش نشست. صف فروش شستا از 125میلیون هم عبور کرد. این نماد بعد از بازگشایی شاهد یک روز رشد و سه روز متوالی افت بود.

برای مشاهده تصویر در سایز اصلی روی آن کلیک کنید

شستا4آذر

<!– wp:signal/reference-block {"text":"برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.”,”typeItem”:”stock”} /–>