سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / کویر در صدر فروش سهامداران قرار گرفت

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / کویر در صدر فروش سهامداران قرار گرفت

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا کلیک کنید

اقتصادآنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 35دقیقه جمع صف‌های خرید حدود 155میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و 365میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به پنج هزار و 215میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «کویر»، «تپکو» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام فولاد سپید فراب کویر بیش از 230میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «غگیلا»، «ورازی» و «قیستو» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع 135میلیارد تومان (88درصد کل) و 10صف فروش برتر هزار و 75میلیارد تومان (20درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 6نماد و حجم صف‌های فروش در 163نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف شیر پاستوریزه پگاه گیلان (غگیلا) به 9.8درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فلزات اساسی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش حدود 575میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 410میلیارد تومان می‌شود. همچنین در طرف دیگر معاملات تقاضای چشمگیری وجود ندارد.

این جدول حدود 19درصد از پنج هزار و 520میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع 370میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن هزار و 494درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به پنج هزار و 890میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدبرترین صفوف خرید و فروش 1400.02.01

نقشه صفوف خرید و فروش بورس 1400.02.01

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.