سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / صفوف خرید رونق گرفت

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / صفوف خرید رونق گرفت

به گزارش سیگنال به نقل از اقتصاد آنلاین،

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند؛ در ساعت 9 و 40دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و 760میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش 270میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و 490میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «انرژی3»، «فملی» و «فاسمین» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سایر اشخاص بورس انرژی 385میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. عرضه نیز در صفوف فروش «وشمال»، «وگردش» و «ثقزوی» در نوبت انتظار است.

ارزش 10صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و 130میلیارد تومان (64درصد کل) و 10صف فروش برتر 215میلیارد تومان (80درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در 31نماد و حجم صف‌های فروش در هفت نماد بیش از 10میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف شرکت عمران و سازندگی قزوین با نماد (ثقزوی) به 7.1درصد کل تعداد سهام آن می رسد.

«فلزات اساسی» با اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید 750میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن 390میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش 50میلیارد تومانی همراه است.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید12

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.