سناتور ایالتی لایحه ای را برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در آریزونا معرفی می کند

سناتور ایالتی لایحه ای را برای تبدیل بیت کوین به ارز قانونی در آریزونا معرفی می کند
خلاصه اخبار

لایحه ای که در آریزونا ارائه شده است، بیت کوین را در صورت اتفاق بعیدِ…

به گزارش سیگنال به نقل از آکادمی هلاکوئی

لایحه ای که در آریزونا ارائه شده است، بیت کوین را در صورت اتفاق بعیدِ به تصویب رسیدن قانون و اجرایی شدن آن،به ارز قانونی در این ایالت تبدیل می کند.

این لایحه، SB 1341، توسط سناتور ایالتی وندی راجرز(Wendy Rogers)، یک جمهوری خواه ارائه شد. این سازمان به دنبال اصلاح لیست ارز قانونی پذیرفته شده برای گنجاندن بیت کوین است، به این معنی که ارز دیجیتال برای پرداخت بدهی، هزینه های عمومی، مالیات و سایر عوارض پذیرفته می شود.

با توجه به اینکه قانون اساسی ایالات متحده به ایالت‌ها اجازه نمی‌دهد که ارز قانونی خود را ایجاد کنند ، قابل اجرا بودن این قانون، نامعلوم است.

این لایحه باید در مجلس سنا و مجلس ایالت آریزونا تصویب شود تا فرماندار داگ دوسی(Doug Ducey)، یک جمهوری خواه، بتواند آن را امضا و تبدیل به قانون کند.

راجرز، که در اوایل سال 2021 به قدرت رسید، یک شخصیت جنجالی است که با گروه ضد دولتی Oath Keepers ارتباط دارد و گروه تئوری توطئه QAnon را ستوده است.

دان هافینز(Don Huffines)، توسعه‌دهنده املاک و مستغلات جمهوری‌خواه و نامزد فعلی فرمانداری تگزاس، اخیراً گفت که در صورت انتخاب شدن، بیت‌کوین را به ارز قانونی تبدیل خواهد کرد.

در سپتامبر گذشته(شهریور)، السالوادور بیت کوین را در کنار دلار آمریکا به ارز قانونی تبدیل کرد و تنها کشوری در جهان است که ارز دیجیتال را به ارز رسمی تبدیل کرده است.

 

 

این مطلب صرفاً ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.

منبع:coindesk