سناتور آمریکایی خواستار اصلاح لایحه اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال شد

سناتور آمریکایی خواستار اصلاح لایحه اخذ مالیات از ارزهای دیجیتال شد

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

پت تومی، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه سنای آمریکا، گفته است بندهای مربوط به دریافت مالیات از ارزهای دیجیتال در لایحه جدید سنای آمریکا، غیرقابل‌اجرا است و قول داده که آن را اصلاح کند.

به گزارش کوین دسک، پت تومی (Pat Toomey)، سناتور جمهوری‌خواه ایالت پنسیلوانیا، گفت است که بندهای مربوط به دریافت مالیات از ارزهای دیجیتال در لایحه دو‌حزبی سرمایه‌گذاری زیرساختی سنای آمریکا، غیرقابل‌اجرا است و باید آنها را اصلاح کرد.

تومی گفته است تعریفی که این لایحه برای «کارگزار» ارائه کرده بسیار گسترده است و گروه‌هایی مانند ماینرهای بیت کوین، که خدمات مالی ارائه نمی‌دهند را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. این سناتور جمهوری‌خواه معتقد است گروه‌هایی که خدمات مالی ارائه نمی‌دهند نباید مشمول پرداخت مالیات شوند. تومی می‌گوید شرکت‌هایی که خدمات غیرامانی (Non-custodial) ارائه می‌دهند، برای ارائه صحیح فرم‌های شناسایی به اداره درآمد داخلی آمریکا با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستند.

پلتفرم‌های غیرامانی، برنامه‌هایی مانند کیف پول‌های نرم‌افزاری هستند که کنترل کامل دارایی‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تومی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرده است:

کنگره نباید با این سازوکارِ تهیه گزارش مالیاتی از ارزهای دیجیتال که با عجله طراحی شده است پیش برود، خصوصاً در شرایطی که عواقب این کار را با طور کامل درک نکرده است.

تومی وعده داده است که این لایحه را اصلاح کند. به گفته یک منبع آگاه، او برای اصلاح این طرح به دنبال جلب مشارکت یک سناتور دموکرات است.

بیانیه منتشرشده توسط این سناتور جمهوری‌خواه که به‌عنوان یک عضو عالی‌رتبه در کمیته بانکداری سنای آمریکا فعالیت می‌کند، به موانع برجسته‌ای که پیش روی این لایحه قرار دارد اشاره کرده است. سنای آمریکا برای اجرای این طرح بودجه‌ای 1 تریلیون دلاری در نظر گرفته که قرار است 28 میلیارد دلار آن از منبع مالیات بر تراکنش‌های ارزهای دیجیتال تامین شود.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.