سرمایه گذاری 2.9 میلیون دلاری سامسونگ در کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)

سرمایه گذاری 2.9 میلیون دلاری سامسونگ در کیف پول سخت افزاری لجر (Ledger)
خلاصه اخبار

بر اساس گفت و گوی خبری سخنگوی کمپانی لجر با کوین تلگراف، این سازنده کیف پول سخت افزاری 2.6 میلیون یورو (2.9 میلیون دلار) از غول بزرگ الکترونیک – سامسونگ – دریافت نموده است.

به گزارش سیگنال، در حالی که سخنگوی Ledger سرمایه گذاری مذکور را تایید کرده است اما جزئیات بیشتری از مقدار سرمایه گذاری اولیه به عموم ارائه نشده است.

این خبر به دنبال انتصاب پاسکال گوتیرر (Pascal Gauthie)، رئیس پیشین این شرکت، به سمت مدیر عامل جدید آن منتشر شد. همچنین اریک لارچوکه (Eric Larchevêque)، مدیر عامل پیشین لجر، اکنون به عنوان رئیس اجرایی هیئت مدیره فعالیت خواهد کرد. وی در نامه ای نوشت که “در این نقش من خواهم توانست به درستی بر روی استراتژی و دیدگاه تمرکز کنم، در عین حال قوانین رگولاتورها و دولت ها رعایت خواهد شد و روابط با مشتریان، همکاران و سایر شرکای تجاری نیز حفظ خواهد شد.”

صبح امروز یک منبع ناشناس به خبرگزاری CoinDesk – بخش کره جنوبی – گفت:

“سامسونگ ممکن است در حال تکمیل یک بلاک چین عمومی-خصوصی با توکن اختصاصی خود باشد. این پروژه قسمتی از یک تعهد ایجاد شده توسط بخش بلاک چین شرکت است که نشان می دهد شبکه اصلی مبتنی بر بلاک چین اتریوم خواهد بود و دارایی دیجیتالی جدیدی با عنوان Samsung Coin نیز منتشر خواهد شد. ما انتظار داریم Samsung Coin به بازار ارزهای دیجیتال وارد شود، اما هنوز تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.”

طبق گزارشات منتشر شده در تاریخ 22 آوریل، سامسونگ پس از یک سری مشکلات بوجود آمده عرضه گوشی تلفن همراه تاشوی خود با عنوان “Galaxy Fold” را به تأخیر انداخت. بررسی های انجام شده نشان می دهند که مواد موجود در داخل دستگاه عملکرد صفحه نمایش را تحت تاثیر قرار داده است.

محققان در ماه دسامبر سال گذشته میلادی اعلام کردند که آنها قادرند کیف پول های سخت افزاری Ledger Nano S و Trezor One را هک نمایند، اما لجر استدلال می کند که آسیب پذیری های کشف شده در کیف پول های آنها بحرانی نیستند.

منبع: cointelegraph.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.