سرمایه «سپهر» افزایش می‌یابد

سرمایه «سپهر» افزایش می‌یابد
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، وی با اشاره به اینکه سرمایه سپهر به ۵۸۰ میلیارد تومان می‌رسد، افزود: از آنجا که تامین سرمایه سپهر از پتانسیل بالایی برخوردار است، برهمین اساس به منظور استفاده از حداکثر توان سپهر، حجم عملیات توسعه‌ای شرکت در سال‌جاری دوچندان می‌شود.وی گفت: حجم دارایی‌ تحت‌مدیریت ما […]

به گزارش سیگنال به نقل از دنیای اقتصاد، وی با اشاره به اینکه سرمایه سپهر به ۵۸۰ میلیارد تومان می‌رسد، افزود: از آنجا که تامین سرمایه سپهر از پتانسیل بالایی برخوردار است، برهمین اساس به منظور استفاده از حداکثر توان سپهر، حجم عملیات توسعه‌ای شرکت در سال‌جاری دوچندان می‌شود.وی گفت: حجم دارایی‌ تحت‌مدیریت ما در صندوق‌ها طی سال گذشته معادل سه‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده که در صورت اخذ مجوزهای لازم از بورس امسال به ۱۳ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال ۵۰ درصد رقم مزبور محقق‌شده و صندوق‌های شرکت با رشد بالایی از حجم منابع همراه بوده‌اند.مدیرعامل تامین سرمایه سپهر تشریح کرد: «صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت پارند» قابل معامله در بورس از صندوق‌هایی است که با ثبات در سودآوری و قابلیت نقد‌شوندگی تاکنون توانسته حجم بالایی از نقدینگی موجود را جذب کند. چنانکه چندی پیش سازمان بورس با افزایش سقف این صندوق موافقت کرده و مجوز آن را صادر کرد. او اضافه کرد: با این مجوز، صندوق سرمایه‌گذاری پارندپایدارسپهر ده هزار میلیاردی شد.

میری پیش‌بینی کرد: حجم منابع صندوق اندوخته پایدارسپهر نیز تا پایان سال به ۱۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد و دارایی‌های تحت‌مدیریت شرکت سه‌برابر خواهد شد.او با اشاره به پروژه‌های مختلف سپهر در حوزه تامین مالی گفت: در این زمینه ظرفیت زیادی ایجاد شده به‌طوری که از ابتدای سال تاکنون تامین سرمایه سپهر موفق به انتشار اوراق شهرداری تبریزشده است.

  اوراق در دست انتشار تامین سرمایه سپهر

وی گفت: اوایل مردادماه جاری نیز ۶۵۰ میلیارد تومان اوراق سینادارو توسط تامین سرمایه سپهرمنتشر خواهد شد.وی با اشاره به اوراق منفعت و دیگر اوراقی که شرکت در حال اخذ مجوزهای آن است، گفت: تا پایان سال ۹۸حدود ۴ تا ۶ هزار میلیارد تومان اوراق دیگر نیز در دست انتشار داریم.وی در ادامه با اشاره به پروژه‌های سپهر در حوزه ارزش‌گذاری گفت: تا پایان سال‌جاری دراین زمینه رشد دوبرابری خواهیم داشت.مدیرعامل تامین سرمایه سپهر به در دست داشتن افزایش سرمایه چند بانک اشاره کرد و گفت: علاوه بر افزایش سرمایه بانک صادرات که چندی پیش توسط سپهر صورت گرفت و پروژه‌ای بسیار بزرگ بود، ارزش‌گذاری سه بانک دیگر را نیز دردست اجرا داریم. در این زمینه نیز امسال ضریب دو برابری خواهیم داشت.

به گفته وی تامین سرمایه سپهر تا پایان امسال می‌تواند جزء سه شرکت تامین سرمایه اول کشور باشد.میری، درباره چشم‌انداز بازار سرمایه کشور گفت: با مولفه‌های اقتصادی فعلی بازار سرمایه روند مطلوبی را تا پایان سال طی خواهد کرد.وی تصریح کرد: ممکن است رشدهای چشمگیری در بازار نداشته باشیم اما رکود و افول هم نخواهیم داشت.وی با اشاره به حجم بالای نقدینگی در جامعه اضافه کرد: در حال‌حاضر بازارهای مسکن، خودرو، ارز و طلا مطلوبیت چندانی ندارند و اشباع شده‌اند، بنابراین سرمایه‌ها می‌تواند به بازار سرمایه بیاید.وی ادامه داد: شرکت‌های زیادی مانند پتروشیمی‌ها و معدنی‌ها در بازار سرمایه وجود دارند که خیلی متاثر از فضای بین‌المللی نیستند و همچنان سودآورند و برای سرمایه‌گذاری مطلوبیت دارند.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها