سرمایه‌گذاران آمریکایی معتقدند که قیمت بیت کوین حبابی است!

سرمایه‌گذاران آمریکایی معتقدند که قیمت بیت کوین حبابی است!

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

نظر‌سنجی بانک آمریکا نسبت به شرایط حاکم بر بازار رمزارزها

بانک آمریکا(The Bank of America) اخیراً با برگزاری نظر‌سنجی تلاش کرده است تا دیدگاه سرمایه‌گذاران را نسبت به شرایط بازار سهام و بازار رمزارزها مورد ارزیابی قرار دهد. هم‌اکنون قیمت بیت کوین در سطح بالاتر از 60 هزار دلاری قرار گرفته است و بزرگترین رمزارز بازار ارزش بازار 1/18 تریلیون دلاری را در اختیار دارد.

اغلب شرکت‌کنندگان در نظر‌سنجی این بانک آمریکایی معتقدند که بیت کوین در پایان روند صعودی خود و در شرایط حباب قیمتی قرار گرفته است. 200 سرمایه‌گذار حقوقی بزرگ که مجموعاً 533 میلیارد دلار دارایی را مدیریت می‌کنند در نظر‌سنجی مورد اشاره شرکت کرده‌اند.

نظر‌سنجی بانک آمریکا

بر اساس نتیجه‌ی تحقیقات 74 درصد از این شرکت‌کنندگان معتقدند بیت کوین در پایان روند صعودی خود و یا در شرایط حباب قیمتی قرار گرفته است. 16 درصد معتقدند که بیت کوین حباب ندارد و 10 درصد از اظهار نظر در این رابطه خودداری کرده‌اند.

دیدگاه سرمایه‌گذاران نسبت به شرایط بازار سهام

با این وجود، سرمایه‌گذاران در این نظر‌سنجی بیت کوین را به عنوان دومین دارایی مورد توجه عموم مردم انتخاب کرده‌اند و سهام شرکت‌های فناوری محور در جایگاه نخست قرار گرفته است.

این نظر‌سنجی رویکرد سرمایه‌گذاران سنتی را به‌خوبی نشان می‌دهد به‌طوری که تنها 7 درصد از شرکت‌کنندگان در نظر‌سنجی معتقدند که بازار سهام در شرایط حباب قیمتی قرار گرفته است. اما 70 درصد معتقدند که در مراحل پایانی بازار صعودی سهام قرار گرفته‌ایم.

اگرچه نظر‌سنجی بانک آمریکا رویکرد منفی سرمایه‌گذاران نسبت به بازار رمزارزها را بازتاب می‌کند اما نظر‌سنجی ویجر دیجیتال(Voyager Digital) در ماه مارس به‌طور متضادی خوش‌بینی سرمایه‌گذاران نسبت به بازار رمزارزها را بازتاب می‌کند. در حقیقت احتمالاً سرمایه‌گذارانی در نظر‌سنجی بانک آمریکا شرکت داشته‌اند که از حضور در بازار رمزارزها اجتناب می‌کنند و در نتیجه دیدگاه آن‌ها بر شرایط آتی این بازار تاثیر‌گذار نخواد بود.

نظر شما نسبت به نتیجه‌ی مطالعه‌ی بانک آمریکا از شرایط حاکم بر بازار رمزارزها چیست؟ آیا سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها نیز به وجود حباب در این بازار اعتقاد دارند؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.