سردار سلامی: هیچ نیازی به برجام نداریم

سردار سلامی: هیچ نیازی به برجام نداریم

به گزارش سیگنال به نقل از شبکه خبر، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سردار سرلشکرپاسدار حسین سلامی امروز در همایش سراسری مدیران حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: امروز آمریکا در شرایطی است که حتی نمی‌تواند از پس تامین نیاز‌های ملت خود برآید و شکم گرسنگان خود را سیر کند و میلیون‌ها نفر در آمریکا از سوء تغذیه رنج می‌برند.
وی افزود:​کلید رزق ما دست آمریکا نیست و ما به خدا تکیه می‌کنیم و به هیچ وجه ظالمان تکیه گاه ما نیستند، چون اگر چنین کنیم مشمول نصرت الهی نخواهیم شد.
سرلشکر سلامی گفت: امروز کار به جایی رسیده است که نقطه تمرکز دشمن حفظ کنگره آمریکاست و این نشان می‌دهد که نظام آمریکا پوسیده است.
فرمانده کل سپاه افزود: امروز در قلب آمریکا دشمن در حال دفاع در مقابل مردم خشمگین سرزمین خود و سنگر آمریکا به کنگره منتقل شده است و هرچند منافقان و کافران نمی‌پسندند، اما امروز نور خدا جلوه گر شده و این کارکرد نظام الهی است.
سرلشکر سلامی گفت: این امتداد دفاع مقدس است و ما تا آخر در این مسیر قوی تر، مقتدتر و معتقدتر از همیشه به خدا ایستاده ایم و با تبعیت از، ولی عصرمان و با ایمان و باور به راهمان ادامه خواهیم داد.
فرمانده کل سپاه افزود: ما راه و راهکار پیروزی را به دست آورده ایم و ابزار‌های غلبه بر دشمن را هم فراهم کرده ایم و به این پیروزی امیدواریم.