“سدور” از درامد ۱۱ میلیارد تومانی فاصله گرفت

“سدور” از درامد ۱۱ میلیارد تومانی فاصله گرفت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان دورود در مرداد ماه درامد ۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومانی ساخته است که نسبت به تیر ماه، درامد شرکت ۲۷۷ میلیارد تومان کاهش یافته است.به گزارش رادیو سهام، سیمان دورود در گزارش مرداد ماه، از درامد ۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیارد تومانی خبر […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت سیمان دورود در مرداد ماه درامد ۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومانی ساخته است که نسبت به تیر ماه، درامد شرکت ۲۷۷ میلیارد تومان کاهش یافته است.
به گزارش رادیو سهام، سیمان دورود در گزارش مرداد ماه، از درامد ۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیارد تومانی خبر داده است. سدور در این ماه ۵۶ هزار تن تولید و ۵۵ هزار و ۸۴۷ تن فروش داشته است.
درامد تجمیعی سیمان دورود در دوره ۵ ماهه منتهی به مرداد ۹۸، مبلغ ۹۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است. بنابراین میانگین درامد ماهانه شرکت در این دوره ۵ ماهه، مبلغ ۹ میلیارد و ۷۱۲ میلیون تومان است. با توجه به میانگین درامد ۷ میلیارد و ۸۲۵ میلیون تومانی در سال مالی منتهی به اسفند ۹۷، سیمان دورود در دوره ۵ ماهه، میانگین درامد بالاتری داشته است.

مقدار فروش سیمان دورود کاهش یافت
سیمان دورود در مرداد ماه ۱۰ میلیارد و ۶۴۶ میلیون تومان درامد داشته است. درامد مرداد ماه سیمان دورود نسبت به تیر ماه ۲۷۷ میلیارد تومان کاهش یافته است. سیمان دورود در تیر ماه ۶۱ هزار و ۵۵۹ تن فروش داشته است که در مرداد ماه فروش شرکت به ۵۵ هزار و ۸۴۷ تن رسیده است. بالاترین میزان فروش شرکت در دوره ۵ ماهه، مربوط به فروش شرکت در خرداد ماه است که سدور، در خرداد ماه ۷۹ هزار و ۷۲۳ تن فروش داشته است.
حتما بخوانید :  حمایت «وبملت» از صنایع لبنیافزایش قیمت سیمان در سدور
نرخ فروش سیمان دورود در مرداد ماه علی‌رغم کاهش مقداری فروش، افزایش یافته است. سیمان تیپ دو کیسه و سیمان تیپ دو فله دو محصول اصلی در سبد درامدی شرکت به شمار می‌روند. نرخ فروش سیمان تیپ دو کیسه، از قیمت ۱۸۹ هزار و ۲۱۸ تومان به ازای هر تن در تیر ماه با رشد ۶درصدی به ۲۰۰ هزار و ۴۹۲ تومان رسیده است. همچنین نرخ فروش سیمان تیپ دو فله در تیر ماه از ۱۵۶ هزار و ۵۰۲ هزار تومان به ازای هر تن با رشد ۸درصدی به ۱۶۹ هزار و ۳۴۸ تومان رسیده است.

بنابراین با توجه به مقدار و نرخ فروش محصولات، مقدار فروش سیمان سدور با کاهش همراه بوده ولی نرخ فروش محصولات افزایش داشته است. اما اثر کاهش مقدار فروش شرکت موجب شده است، درامد سیمان سدور کاهش ۲۷۷ میلیون تومانی داشته باشد.
سدور ۳۸ درصد از مقدار فروش براوردی را محقق نموده است / سدور ۴۱۲ درصد از درامد براوردی را محقق ساخت
سیمان سدور برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۸ مقدار فروش ۸۴۰ هزار تنی را پیش‌بینی کرده است. با توجه به فروش ۳۱۹ هزار و ۳۵۹ تنی سدور در دوره ۵ ماهه، شرکت توانسته، ۳۸% از مقدار فروش براوردی را پوشش دهد. با توجه به اینکه ۵ ماه از سال مالی شرکت گذشته است، انتظار می‌رفت، ۴۲ درصد از مقدار فروش براوردی را محقق نماید.
حتما بخوانید :  رشد ۴۷۰۰ واحدی شاخص در هفته پایانی مردادسدور برای سال مالی منتهی به اسفند ۹۸، درامد ۱۱۶ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومانی پیش‌بینی کرده است، با توجه به ساخت درامد ۴۸ میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومانی در دوره ۵ ماهه، سدور، ۴۲درصد از درامد براوردی را محقق ساخته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها