“ستران” در مهر ۱۰ میلیارد بالاتر از میانگین شش ماه اول درآمد ساخت

“ستران” در مهر ۱۰ میلیارد بالاتر از میانگین شش ماه اول درآمد ساخت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سیمان تهران در مهر ماه با ساخت درآمد ۴۶٫۶ میلیارد تومانی، ۱۰ میلیارد تومان بالاتر از میانگین شش ماه اول منتهی به شهریور ۹۸ درآمد ساخت. سیمان تهران در مهرماه با فروش ۲۴۴ هزار و ۵۰۱ تن سیمان به نرخ ۱۹۰ هزار تومان در هر تن […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، سیمان تهران در مهر ماه با ساخت درآمد ۴۶٫۶ میلیارد تومانی، ۱۰ میلیارد تومان بالاتر از میانگین شش ماه اول منتهی به شهریور ۹۸ درآمد ساخت.

سیمان تهران در مهرماه با فروش ۲۴۴ هزار و ۵۰۱ تن سیمان به نرخ ۱۹۰ هزار تومان در هر تن درآمد ۴۶٫۵ میلیارد تومانی ساخته است.

همچنین سیمان تهران در دوره ۷ ماهه منتهی به مهر ۹۸ با فروش ۱٫۳ میلیون تنی با میانگین نرخ ۱۲۸ هزار تومان به ازای هر تن درآمد ۱۷۷ میلیارد تومانی ساخته است.

افزایش مقداری و ریالی سیمان به رشد ۴۹ درصدی درآمد ستران منجر شد

مقدار فروش ستران در هفت ماه اول ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۱۶ درصدی داشته است و به ۱٫۵۸ میلیون تن رسیده است. همچنین مقدار فروش ستران در این دوره با رشد ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۱٫۵۸ میلیون تن رسیده است. همچنین نرخ فروش سیمان تهران با رشد ۳۰ درصدی به ۱۶۶ هزار تومان به ازای هر تن رسیده است. افزایش مقدار فروش و افزایش نرخ فروش موجب شده است درآمد ستران در دوره ۷ ماهه منتهی به مهر ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۴۹ درصدی به ۲۶۴ میلیارد تومان رسیده است.

ستران برای سال مالی ۹۸ درآمد ۳۴۶ میلیارد تومانی پیش بینی کرده است گه با ساخت درآمد ۲۶۴ میلیاردی در ۷ ماه، ۷۶% از درآمد برآوردی سال مالی ۹۸ را محقق نموده است.

ستران در مهر ماه بالاتر از میانگین شش ماه اول تولید و فروش داشت

سیمان تهران در دوره شش ماهه منتهی به شهریور ۹۸ به طور میانگین ۲۲۵ هزار تن سیمان تولید کرده است که در مهر ماه تولید ستران به ۲۳۴ هزار تن رسیده است. همچنین میانگین فروش شش ماهه ستران ۲۳۳٫۴ هزار تن است که در مهر ماه ۲۴۴٫۵ هزار تن فروش داشته است. بنابراین ستران در مهر ماه بالاتر از میانگین شش ماه اول تولید و فروش داشته است.

نرخ رشد ۶ درصدی سیمان تهران در دوره ۷ ماهه سال جاری

نرخ فروش ماهانه سیمان تهران از ۱۳۳ هزار و ۶۹۵ تومان به ازای هر تن در فروردین ماه به ۱۹۰ هزار و ۴۳۶ تومان در مهر ماه رسیده است. به این ترتیب قیمت فروش سیمان تهران  طی دوره ۷ ماهه، نرخ رشد ماهانه ۶ درصدی داشته است.

درآمد مهر ماه ستران به ۴۷ میلیارد تومان نزدیک شد

با توجه به رشد نرخ فروش سیمان تهران و افزایش مقدار فروش درآمد سیمان تهران روند صعودی را از ابتدای سال طی کرده است. سیمان تهران در مهر ماه درآمد ۴۶٫۶ میلیارد تومانی ساخته است. در حالی که میانگین درآمد شش ماهه ستران در ابتدای سال ۳۶ میلیارد تومان است. به این ترتیب ستران در مهر ماه ۱۰ میلیارد تومان بالاتر از میانگین شش ماه اول درآمد ساخته است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها