«ساینا» ۶ماهه ۱.۰۸۳ریال سود ساخت

«ساینا» ۶ماهه ۱.۰۸۳ریال سود ساخت
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد که طی این دوره توانسته برای هرسهم یک هزار و ۸۳ ریال سود بسازد.به گزارش رادیو سهام، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را یک […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در صورت های مالی ۶ماهه اعلام کرد که طی این دوره توانسته برای هرسهم یک هزار و ۸۳ ریال سود بسازد.
به گزارش رادیو سهام، شرکت صنایع بهداشتی ساینا در اطلاعات و صورت های مالی ۶ماهه منتهی به ۳۱خرداد۱۳۹۸ سود هرسهم را یک هزار و ۸۳ ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته معادل ۸۵۸درصد افزایش داشته است.
در گزارش منتشر شده این شرکت طی مقایسه ای که با مدت مشابه سال گذشته داشته اعلام کرده است که سود عملیاتی شرکت با رشد ۵۵۶درصدی به مبلغ ۱۵۸میلیارد ریال، سود خالص با رشد ۸۶۲ درصدی به مبلغ ۱۰۸ میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره با افزایش ۳۲۱درصدی به مبلغ ۱۸۰میلیارد ریال رسیده است.
«ساینا» در این دوره ۱۵ هزار و ۹۱۷ تن انواع محصولات خود را به مبلغ میلیارد ریال به فروش رسانده است و از این محل سود ناخالص را ۲۴۵میلیارد ریال اعلام کرد. علاوه بر این برای ۶ ماهه دوم منتهی به ۳۰ آذر ۱۳۹۸ پیش بینی کرده است که فروش ۶ماهه ۳۱ هزار و ۵۸۱ تن و به ارزش یک هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال خواهد بود.
این شرکت در برآوردی که از تغییرات نرخ فروش محصولات و نرخ خرید مواد اولیه دارد اعلام کرده است که افزایش یا کاهش قیمت محصولات با اخذ مجوز از انجمن صنعت شوینده و سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان انجام خواهد شد. همچنین با توجه به افزایش نرخ مواد اولیه آخرین قیمت خرید با رشد ۲۰درصدی، ملاک عمل بوده است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها