سان‌استار با کمپین “بهترین خودت باش” چه می‌گوید؟

سان‌استار با کمپین “بهترین خودت باش” چه می‌گوید؟

به گزارش سیگنال به نقل از خبر آنلاین،

ما همواره در جست‌وجوی موفقیت هستیم و این موفقیت را در گروی این می‌دانیم که از دیگران برتر باشیم. برای یافتن موفقیت، در جایی بیرون از خودمان دنبال آن می‌گردیم. در حالی که موفقیت درون خود ماست و زمانی اتفاق می‌افتد که ما خودمان باشیم، زیرا هر انسانی در این جهان ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که موجب می‌شود مسیر خاص خود را داشته باشد.لزومی ندارد برای بهتر شدن مسیر دیگران را انتخاب کنیم، کافی است که در مسیری که شرایط و جایگاه‌مان ایجاب کرده، قرار بگیریم و به سمت جلو حرکت کنیم.

کمپین سان‌استار که هم‌نام با شعار همیشگی برند سان‌استار؛ “بهترین خودت باش” است در جواب به این سوال می‌گویند: موفق بودن یعنی در هر شرایطی که هستیم، سعی کنیم تا بهترینِ خودمان باشیم.از مقایسه با دیگران دست بکشیم و روی توانایی‌های خودمان تمرکز کنیم.در این کمپین برای مصداق بهترین بودن از چهره‌های افراد مشهور استفاده نشده است. برخلاف تبلیغات برند­های دیگر که برای القای احساس برتری از چهره­های خاص یا مشهور استفاده می ­کنند .در تبلیغات این برند از مشاغل و چهره‌های معمولی استفاده شده است.

سان‌استار

شغل‌هایی که تابحال هیچکس درمورد آن‌ها حرف نزده است، مانند مجسمه‌ساز، باریستا، طراح صحنه و… این افراد درمورد روند بهترین شدن در شغل ­هایش حرف می­ زنند و توضیح می ­دهند گه چگونه در حرفه­ شان به مهارت­ های مربوط به شغل­شان دست پیدا کردند و هر روز برای به روز ماندن و ارتقای خود دست به چه فعالیت ­هایی می­ زنند. این محتواهایی که این روزها می ­بینیم تلنگری است برای اینکه مسیر را گم نکنیم و راه خودمان را دوباره به خاطر بیاوریم.

بیلبوردهای سان ا­ستار که این روزها با شعار “بهترین خودت باش” در سطح شهر و فضای مجازی منتشر شده ­اند حاکی از این ماجرا هستند که هر کسی می­ تواند بهترین باشد.

سان‌استار موفقیت و بهترین بودن هر شخص را در جایگاه و شغلی که دارد، تعریف می‌کند. یعنی هر کسی در هر جایگاهی که قرار دارد برای بهترین شدن از خود بپرسد: چه کارهایی برای اینکه بهتر باشم می­توانم انجام دهم؟ هر کسی در ابتدا باید توانایی‌های خود را بشناسد و سپس در جهت رشد و شکوفایی آن قدم بردارد. این رشد می‌تواند شامل یادگیری مهارت‌های موجود در آن شغل باشد یا در جهت تخصصی‌ دنبال کردن مهارت‌هایی باشد که فرد آن‌ها را دارد ولی نیاز به قوی‌تر کردن آن‌ها وجود دارد.

سان‌استار

“بهترین خودت باش” می‌گوید تنها ملاک بهترین بودن خود افراد هستند.این­که بهتر از دیروز خودشان باشند.

سان‌استار با این کمپین می‌خواهد ذائقه‌ عموم را به این سمت سوق دهد که افراد با تکیه به توانایی ­های خود می‌توانند بهترین باشند و با ارتقای توانایی‌های­شان می‌توانند بهترین نسخه‌ی خود را ارائه دهند.

سان‌استار

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.