سامسونگ بیت کوین را به فروشگاه غیرمتمرکز خود اضافه کرد‍

سامسونگ بیت کوین را به فروشگاه غیرمتمرکز خود اضافه کرد‍
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ، در سکوت خبری بیت کوین را به جمع ارزهای پشتیبانی شده در فروشگاه غیرمتمرکز خود با نام «بلاک چین کی استور» (Blockchain Keystore) اضافه کرد. بر اساس گزارش «کوین تلگراف» و به نقل از وب‌سایت رسمی توسعه‌دهندگان سامسونگ (Samsung Developers)، کی […]

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال،

غول فناوری کره جنوبی، سامسونگ، در سکوت خبری بیت کوین را به جمع ارزهای پشتیبانی شده در فروشگاه غیرمتمرکز خود با نام «بلاک چین کی استور» (Blockchain Keystore) اضافه کرد.

بر اساس گزارش «کوین تلگراف» و به نقل از وب‌سایت رسمی توسعه‌دهندگان سامسونگ (Samsung Developers)، کی استور هم اکنون از ارزهای بیت کوین و «کلایتن» (Klaytn)، پشتیبانی می‌کند. کلایتن ارز دیجیتالی است که توسط «کاکایو» (Kakao)، یکی از شرکت‌های بزرگ اینترنتی کره جنوبی، عرضه شده است.

بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط وب‌سایت رسمی سامسونگ، بلاک چین کی استور در حال حاضر از شش دستگاه جدیدش یعنی S10e، S10، S10+، S10 5G، Note10 و Note10+، پشتیبانی می‌کند و در شش منطقه جغرافیایی کانادا، المان، کره جنوبی، اسپانیا، سوییس، ایالات‌متحده و بریتانیا در دسترس است.

کی استور جولای (تیر) سال جاری و طی برنامه بلاک چینی سامسونگ در خصوص نرم‌افزارهای غیرمتمرکز و کیت توسعه نرم‌افزار (SDK) این شرکت منتشر شد. کی استور برای مدیریت غیرمتمرکز حساب‌ها، تهیه پشتیبان، پرداخت و امضاهای دیجیتالی به ‌کار می‌رود. لازم به ذکر است که کی استور ابتدا تنها از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌کرد.

اوایل ماه جاری، سامسونگ با توسعه کیت توسعه نرم‌افزار خود، دو سرویس جدید را به ان اضافه کرد. این دو سرویس شامل نرم‌افزار غیرمتمرکز انلالیز داده‌ها با عنوان «ژوپیتر» و کیف پول همتا به همتا با عنوان «مارس» بود. این دو سرویس که در تلفن‌های همراه Galaxy S10 و مدل‌های جدیدتر استفاده شد.

سامسونگ بیت کوین را به فروشگاه غیرمتمرکز خود اضافه کرد‍

                                                   تلفن همراه بلاک چینی HTC

پیش از سامسونگ، اچ‌تی‌سی (HTC)، در پاییز سال گذشته میلادی، تفلن‌ همراه بلاک چینی خود با نام «اکسودوس» را عرضه کرد. فینی (Finney) هم تلفن دیگر بلاک چینی بود که زمستان سال ۲۰۱۸ توسط شرکت سیرین لبز (Sirin Labs) به بازار عرضه شد. این تلفن همراه طی رکود بازار ارزهای دیجیتال، یک‌چهارم تولید خود را متوقف کرد.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارز دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.
برچسب‌ها