سامسونگ به دنبال عرضه بلاک چین و ارز دیجیتال

سامسونگ به دنبال عرضه بلاک چین و ارز دیجیتال
خلاصه اخبار

در تاریخ ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت)، منبعی ناشناس به سایت خبرگزاری کوین دسک چنین گزارش داد که شرکت سامسونگ، غول فناوری‌های الکترونیک کره‌ای، احتمالاً بلاک چین عمومی-خصوصی و توکن ارز دیجیتال خودش را توسعه‌ خواهد داد.

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال، این پروژه که انجام قسمتی از آن به عهده‌ی بخش اختصاص داده شده به بلاک چین این شرکت است، شامل شبکه‌ی اصلی بلاک چین مبتنی بر اتریوم (ETH) به همراه دارایی جدید سامسونگ به نام سامسونگ کوین (Samsung Coin) خواهد بود. منبعی آگاه به برنامه‌های این شرکت، به خبرگزاری کوین دسک گفت:

ما انتظار داریم که سامسونگ کوین به بازار عرضه شود اما هنوز در مورد مسیر آن تصمیمی گرفته نشده است.

بنا به گزارش‌های غیررسمی به دست آمده، شرکت سامسونگ به فعالیت‌های گسترده‌ی خود در حوزه‌های بلاک چین و ارزهای دیجیتال ادامه می‌دهد. هفته‌ی گذشته، این شرکت در راستای اعتقادش به سودآوری بلندمدت این پدیده‌ی جدید، روی کیف پول تلفن‌های همراه هوشمند زن‌گو (ZenGo)، مبلغ ۴ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد.

سامسونگ به دنبال عرضه بلاک چین و ارز دیجیتال

نکست لجر (Nexledger)، محصول مبتنی بر بلاک چین شرکتی سامسونگ، همچنان از سوی شرکت‌های سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این محصول، اخیراً توسط شرکت ماهیندرا (Mahindra)، غول فناوری هند نیز مورد استفاده قرار گرفت.

در عین حال، این محصول مبتنی بر اتریوم، احتمالاً عناصر بلاک چین‌های عمومی و خصوصی را با یکدیگر ترکیب می‌کند، اما هنوز جزییات بیشتری در دست نیست. این منبع آگاه همچنین اعلام کرد:

در حال حاضر، به بلاک چین خصوصی می‌اندیشیم، اگرچه هنوز چنین چیزی تائید نشده است. همچنین ممکن است در آینده، یک بلاک چین عمومی باشد اما من فکر می‌کنم که ترکیبی خواهد بود، بدین معنا که ترکیبی از بلاک چین عمومی و خصوصی خواهد بود.

منبع: arzdigital.com

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را از کافه بازار دریافت نمایید.

برچسب‌ها