ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه غکورش اعلام شد

ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه غکورش اعلام شد
خلاصه اخبار

دوره ثبت سفارش نماد “غکورش” روز چهارشنبه 29 مرداد ماه، از ساعت 8 الی 11:30 می باشد و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.

در روز چهارشنبه مورخ 29/05/1399 تعداد 300 میلیون سهم ، از سهام شرکت صنعت غذایی کورش با نماد “غکورش” به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت پذیرفته شده در بورس تهران، برای اولین بار پس از پذیرش و درج نماد در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بخش ” محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر ” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. بنابر پیام ناظر توجه به موارد زیر ضروریست:

  1. دوره ثبت سفارش از ساعت 8 الی 11:30 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.
  2. سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 100  سهم می باشد. هر کد تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.
  3. ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (27550 – 29000 ریال) امکان پذیر می باشد. از آن جایی که در صورت ثبت عرضه با قیمت کمتر ممکن است سهمی به شما تعلق نگیرد حتما سفارش خود را با توجه به مبلغ سقف قیمت ارسال کنید.
  4. پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران خواهد بود.

شما میتوانید جهت رصد لحظه ای بازار و اطلاع از شرایط عرضه اولیه ها به کانال Signal_tahlil (تحلیل با سیگنال) بپیوندید.

برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.

برچسب‌ها
نظرات کاربران
  • سلام عرض ادب و احترام
    بار اول که ت ایران عدالت رعایت میشه .حداقل تو بورس واسه عرضه اولیه .البته میگن 100 سهم ولی در تقسیم فکر کنم بیشتر بیست یا سی سهم نمی‌رسه .سپاس

  • لغو شد.من به خاطر این یک سهمم رو باضرر فروختم اصلا بی نظمی وبی برنامگی ویژگی بورس است

    • سلام، این عرضه اولیه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده

  • سقف قیمت رو بزنید فقط این چ کاریه اخه ک حداقل رو هم میذارید باشه یه قیمت ثابت بذارید باشه کسی اشتباه نکنه چون دیدم خیلی ها وارد نبودن و کمتر زدن

    • سلام دوست عزیز ، با توجه به اینکه وظیفه ما اطلاع رسانی کامل هست، باید این اعداد رو اعلام کنیم و نمیشه خبری رو ناقص ارائه بدیم، اما سعی میکنیم ذکر کنیم که سفارش ها باید در سقف قیمت ثبت بشن

  • ممنون از اطلاع رسانی به موقع🙏🙏

  • کشف قیمت دیگه مسخره اس. وقتی همه مجبورن سقف قیمت رو بزنن چرا اصلا دامنه اعلام میشه؟؟؟؟!!!! واقعا که مردم رو چی فرض کردن؟؟!