ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه زکوثر (شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر) اعلام شد

ساعت ثبت سفارش عرضه اولیه زکوثر (شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر) اعلام شد
خلاصه اخبار

دوره ثبت سفارش نماد “زکوثر” از ساعت 10:15 الی 13:15 می باشد و امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.

در روز چهارشنبه مورخ 1398/12/21 تعداد 412.500.000 سهم از سهام شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر به عنوان پانصد و سی و پنجمین شرکت پذیرفته شده در بورس در بخش “کشاورزی”، گروه “پرورش حیوانات” و طبقه “نگهداری سایر حیوانات، تولید محصولات حیوانی طبقه بندی نشده در جای دیگر” در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد “زکوثر” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد. بنابر پیام ناظر توجه به موارد زیر ضروریست:

  1. دوره ثبت سفارش از ساعت 10:15 الی 13:15 می باشد. امکان اصلاح و یا حذف سفارش در این مدت امکان پذیر می باشد.
  2. سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر 400 سهم می باشد. هر کد تنها مجاز به ارسال یک سفارش می باشد.
  3. ورود سفارش صرفا با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (12450- 13120 ریال) امکان پذیر می باشد. از آن جایی که در صورت ثبت عرضه با قیمت کمتر ممکن است سهمی به شما تعلق نگیرد حتما سفارش خود را با توجه به مبلغ سقف قیمت ارسال کنید.
  4. پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارشات ثبت شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده 17 دستورالعمل پذیره نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران خواهد بود.
برای اطلاع از عرضه اولیه های جدید، آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال را دانلود و با مراجعه به بخش عرضه اولیه در قسمت سهام نوتیفیکیشن مربوط به آن را فعال کنید.
برچسب‌ها
نظرات کاربران
    • سلام دوست عزیز. قسمت عرضه اولیه فعلا مشکل داره و در حال رفع باگ هست با ما همراه باشید.

  • درودها.
    عوامل محترم کارگزاری مفید ، از اینکه تمامی عرضه های اولیه ، به غیر از قرن رو ، طی ماههای بهمن و اسفند برام به صورت اتومات خریداری کردین تشکر می کنم.

  • سلام چرا سوددهی شگویا اینطوریه داخل بورس. داخل صفحه سفارشات میزنه5درصد ولی داخل پرتفوی لحظه ای درصد کمتری محاسبه میکنه ممنون از برنامه خوبی که دارین.

    • سلام دوست عزیز. به دلیل پر نشدن حجم مبنای این سهم قیمت پایانی سهم رشد زیادی نمیکنه و ملاک قیمت سهم هم قیمت پایانی روز است.