سازنده‌ی مجموعه‌ی ریک و مورتی به دنیای توکن‌های NFT وارد می‌شود

سازنده‌ی مجموعه‌ی ریک و مورتی به دنیای توکن‌های NFT وارد می‌شود

به گزارش سیگنال به نقل از کوینیت،

ریک و مورتی در دنیای NFTها

شرکت پخش رسانه‌ی فاکس(FOX) با دن هارمون(Dan Harmon) یکی از سازندگان برنامه‌ی تلویزیونی ریک و مورتی(Rick and Morty) همکاری کرده است تا اولین مجموعه‌ی انیمیشنی در رابطه با فناوری بلاک‌چین را بسازند.

این مجموعه‌ی کمدی انیمیشنی که «کراپوپولیس(Krapopolis)» نام‌گذاری شده است، به همراه یک پلت‌فرم مبادله‌ی اختصاصی راه‌اندازی خواهد شد؛ پلت‌فرمی که میزبان فروش کالاهای توکنیزه شده‌ی دیجیتال از جمله توکن‌های غیرمثلی(NFT) مربوط به شخصیت‌ها و آثار هنری بکار رفته در این برنامه خواهد بود. این نمایش همچنین در نظر دارد تا به طرفداران و هوادار پروپاقرص خود که «یک تجربه‌ی منحصر به فرد اجتماعی» را امکان‌پذیر کرده‌اند، توکن‌های ویژه‌ای را اهدا کند.

شرکت فاکس علاوه بر این همکاری بلند مدت، از راه‌اندازی یک شرکت فعال در زمینه‌ی توکن‌های NFT به نام آزمایشگاه‌های خلاق بلاک‌چینی(Blockchain Creative labs) خبر داده است که انتظار می‌رود در آینده به عنوان یک پلت‌فرم مبادلاتی برای برنامه‌ی کراپوپولیس و سایر نمایش‌های ساخته شده توسط این تیم مورد استفاده قرار بگیرد.

توکن غیرقابل انتقال ان.اف.تی NFT

درحالیکه اطلاعات منتشر شده در رابطه با این شرکت فعال در حوزه‌ی بلاک‌چین بسیار محدود است، چارلی کولیر(Charlie Collier) مدیرعامل شرکت فاکس اینترتیمنت با اشاره به برنامه‌های این تیم برای معرفی شرکای تبلیغاتی به توکن‌های NFT در جریان این برنامه، اظهار داشت که:

در آینده‌ای نه چندان دور، شرکت فاکس به عنوان یک شرکت متمرکز بر تبلیغات با استفاده از هنر و ساخت انیمیشن، قصد دارد تبلیغ‌کنندگان و شرکای تجاری خود را با توکن‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین به ویژه توکن‌های NFT آشنا کند. Charlie Collier

رمزارزها در این مجموعه نقشی ندارند

مجموعه‌ی کمدی کراپوپولیس قرار است در یکی از استدیوهای زیرمجموعه‌ی فاکس به نام بنتو باکس(Bento Box Entertainment) ساخته شود، با این حال گفته شده که این مجموعه هیچ اشاره‌ی مستقیمی به صنعت رمزارزها نخواهد داشت زیرا داستان اصلی آن در یونان باستان روایت خواهد شد و «خانواده‌ی ناقصی از انسان‌ها، خدایان و هیولاها» در تلاش‌اند تا بدون کشت و کشتار یکی اولین شهر‌های جهان را اداره کنند.

آقای دن هارمون به دلیل نوشتن داستان‌های ریک و مورتی و همچنین همکاری در زمینه‌ی کارگردانی این مجموعه به شهرت رسیده است، درحالیکه این مجموعه‌ی کارتونی کمدی توانسته در سال 2018 و 2020 برنده‌ی جایزه‌ی امی(Primetime Emmy) شود.

شایان ذکر است که جاستین رویلند(Justin Roiland) یکی دیگر از سازندگان مجموعه‌ی ریک و مورتی نیز اخیراً مجذوب صنعت توکن‌های NFT شده است. در ماه ژانویه، آقای رویلند یک توکن NFT به نام «اولین اثر هنری رمزنگاری شده از ریک و مورتی» را با قیمت 150 هزار دلار در یک حراجی خصوصی در پلت‌فرم نیفتی(Nifty) به فروش رساند.

نظر شما در رابطه با برنامه‌ی تلویزیونی ریک و مورتی و علاقه‌ی سازنده‌ی آن به حضور در صنعت توکن‌های NFT چیست؟ چه عواملی باعث شده تا اغلب هنرمندان به این بازار رو به رشد قدم بگذارند؟ نظرات خود را با تیم کوینیت به اشتراک بگذارید.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.