ساخت پروژه های چندزنجیره ای نیاز مهم محصولات DeFi است

ساخت پروژه های چندزنجیره ای نیاز مهم محصولات DeFi است
خلاصه اخبار

فهرست عناوینوب 3.0 یک موزاییک چند زنجیره ای خواهد بود و پروژه های برتر DeFi پروژه هایی خواهند بود که تجربه ی ایجاد اتصال بین بلاک چین ها را تا جای ممکن فراهم کنند . در حال حاضر، پروژه های DeFi برای قابل رقابت بودن نیاز دارند تا چندزنجیره ای باشد . چه در حال […]

وب 3.0 یک موزاییک چند زنجیره ای خواهد بود و پروژه های برتر DeFi پروژه هایی خواهند بود که تجربه ی ایجاد اتصال بین بلاک چین ها را تا جای ممکن فراهم کنند .

در حال حاضر، پروژه های DeFi برای قابل رقابت بودن نیاز دارند تا چندزنجیره ای باشد . چه در حال ساخت کیف پول، یک سرویس وام دهی یا یک بازی DeFi باشید، مخاطبان هدف شما می دانند که در فضای کریپتو نسبت به اتریوم گزینه های بیشتری وجود دارد و آنها از شما انتظار دارند که بهترین های دنیا را ارائه دهید.

به نظر می رسد همیشه این بحث وجود دارد که بلاک چین بهترین پایه برای پروژه ها را ایجاد می کند. امنیت پیشرفته، هزینه های پایین تراکنش و سرعت فوق العاده همیشه زنجیره ای وجود خواهد داشت که مزایای بزرگتری را ارائه می دهد . آینده بلاک‌چین و DeFi به نفع آن دسته از محصولاتی خواهد بود که در یک راه‌حل کاربری چند زنجیره‌ای مشارکت می‌کنند و در نهایت آن‌هایی را که منزوی می‌مانند فراموش می‌کنند.

این روند تا حدی توسط اکوسیستم Polkadot و Kusama که با فلسفه چند زنجیره ای در هسته خود ساخته شده است، تقویت می شود. پاراچین های متصل به زنجیره رله به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند و میله را برای کل فضا حتی بالاتر می برند. با نزدیک شدن به دومین مجموعه از حراج‌های اسلات پاراچین، آنها همچنان به تعیین استاندارد برای صنعت چند زنجیره‌ای ادامه می‌دهند.

پروژه‌هایی که اتصال سیستم‌های بیشتری را برای کاربر عادی آسان‌تر می‌کنند مانند پروتکل Moonbeam و کیف پول فانتوم میلیون‌ها دلار جمع‌آوری می‌کنند تا این واقعیت چند زنجیره‌ای جدید را برای کاربران ساده‌تر کنند.

ما به وضوح می بینیم که بازار بر اساس خواسته های کاربران شکل می گیرد. بسته به نیازهای خود، کاربران شما به بلاک چین هایی روی می آورند که به آنها خدمات بهتری ارائه می دهد. در نتیجه، پروژه‌هایی که از زنجیره‌های متعدد پشتیبانی می‌کنند، مخاطبان و نقدینگی بیشتری کسب می‌کنند. این بدان معناست که حداقل، محصول DeFi شما نیاز به پشتیبانی از اتریوم و یک بلاک چین مناسب دارد و هر چقدر بتوانید با زنجیره های بیشتری تعامل داشته باشید بهتر است.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات به کانال تحلیل با سیگنال مراجعه کنید.