زیان خالص ۱۴۲ میلیون دلاری شرکت استخراج بیت کوین بیت‌فارمز در ۳ ماهه دوم سال

زیان خالص ۱۴۲ میلیون دلاری شرکت استخراج بیت کوین بیت‌فارمز در ۳ ماهه دوم سال
خلاصه اخبار

شرکت استخراج بیت کوین بیت‌فارمز (Bitfarms)، در ۳ ماهه دوم سال جاری ۱۴۲ میلیون دلار ضرر خالص داشته است که کاهشی شدید نسبت به درآمد خالص ۵ میلیون دلاری این شرکت در ۳ ماهه نخست سال ۲۰۲۲ را نشان می‌دهد. این شرکت همچنین پس از شروع تولید در یک مرکز استخراج و تکمیل فاز دوم توسعه یک مرکز دیگر در کانادا، هش ریت خود را در ۳ ماه گذشته ۳۳ درصد افزایش داده و به ۳.۶ اگزاهش بر ثانیه رسانده است.همچنین در گزارش عملکرد فصلی شرکت آمده که با وجود افت قابل‌توجه ارزش بیت کوین در این دوره، درآمد بیت‌فارمز با ۵ درصد افزایش به ۴۲ میلیون دلار رسیده است. جف مورفی، مدیرعامل این شرکت گفته است که تولید قوی بیت کوین در ۳ ماهه دوم که به استخراج ۱,۲۵۷ واحد از این ارز دیجیتال منجر شد، به‌طور کامل اثر کاهش قیمت آن را جبران کرده است.

به گزارش سیگنال به نقل از ارز دیجیتال

شرکت استخراج بیت کوین بیت‌فارمز (Bitfarms)، در 3 ماهه دوم سال جاری 142 میلیون دلار ضرر خالص داشته است که کاهشی شدید نسبت به درآمد خالص 5 میلیون دلاری این شرکت در 3 ماهه نخست سال 2022 را نشان می‌دهد. این شرکت همچنین پس از شروع تولید در یک مرکز استخراج و تکمیل فاز دوم توسعه یک مرکز دیگر در کانادا، هش ریت خود را در 3 ماه گذشته 33 درصد افزایش داده و به 3.6 اگزاهش بر ثانیه رسانده است.

همچنین در گزارش عملکرد فصلی شرکت آمده که با وجود افت قابل‌توجه ارزش بیت کوین در این دوره، درآمد بیت‌فارمز با 5 درصد افزایش به 42 میلیون دلار رسیده است. جف مورفی، مدیرعامل این شرکت گفته است که تولید قوی بیت کوین در 3 ماهه دوم که به استخراج 1,257 واحد از این ارز دیجیتال منجر شد، به‌طور کامل اثر کاهش قیمت آن را جبران کرده است.