زیان بالای «سمایه» در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه

زیان بالای «سمایه» در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه
خلاصه اخبار

فهرست عناوینبه گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، بانک سرمایه در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه زیان هرسهم را ۱۰هزار و ۳۸۳ریال اعلام کرد.  بانک سرمایه در حالی صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه خود را منتشر کرد که زیان خالص آن ۴۱هزار و ۵۳۲میلیارد و ۴۷۵میلیون ریال است. این بانک در صورت های مالی […]

به گزارش سیگنال به نقل از رادیو سهام، بانک سرمایه در صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه زیان هرسهم را ۱۰هزار و ۳۸۳ریال اعلام کرد. 

بانک سرمایه در حالی صورت های مالی تلفیقی ۶ماهه خود را منتشر کرد که زیان خالص آن ۴۱هزار و ۵۳۲میلیارد و ۴۷۵میلیون ریال است.

این بانک در صورت های مالی تلفیقی زیان هرسهم را ۱۰هزار و ۳۸۳ریال و در صورت های مالی شرکت اصلی زیان هرسهم را ۱۰هزار و ۵۱۷ریال اعلام کرده است. “سمایه” درآمدهای مشاع تلفیقی را ۲هزار و ۱۵۳میلیارد ریال و درآمدهای غیرمشاع را ۵۱۶میلیارد ریال اعلام کرد.

“سمایه” در این گزارش زیان انباشته پایان دوره را ۲۳۸هزار و ۶۰میلیارد ریال و زیان قابل تخصیص را ۲۳۸هزار و ۶۰میلیارد ریال اعلام کرد که زیان های این بانک در مقایسه با مدت مشابه سال مالی گذشته ۵۷درصد افزایش یافته است.

در گزارش حسابرس این بانک به تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی بانک اشاره شده که براساس بخشنامه مورخ ۲۲خرداد۱۳۹۸ بانک مرکزی، تسعیر دارایی ها و بدهی های ارزی بانک انجام نشده است. همچنین طبق استانداردهای حسابداری در صورت وجود نرخ های متعدد برای یک ارز از نرخی برای تسعیر استفاده می شود که جریان های نقدی آتی ناشی از معاملات یا مانده حساب مربوط بر مبنای آن تسویه شود. بنابراین تعدیل حساب ها از این بابت ضروری است، علاوه بر این تعیین آثار تعدیلات مورد لزوم بر صورت های مالی در حال حاضر برای این موسسه مشخص نیست.

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.
برچسب‌ها