زمان و شرایط خروج دولت از بلوک ۲۰ درصدی سومین پالایشگاه اعلام شد

زمان و شرایط خروج دولت از بلوک ۲۰ درصدی سومین پالایشگاه اعلام شد

به گزارش سیگنال به نقل از بورس پرس،

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی‌سازی به نمایندگی از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی در نظر دارد بلوک 20 درصدی سهام پالایشگاه تبریز را بطور یکجا و نقد یا شرایطی روانه میز فروش بورس‌تهران کند تا شاید دولت از ترکیب سهامداری سومین پالایشگاه آماده فروش (علاوه بر پالایشگاه های شیراز و لاوان ) خارج شود..

به این ترتیب، مقرر شده 776 میلیون و 841 هزار و 200 سهم”شبریز” چهارشنبه 7 اسفند به قیمت هر سهم معادل قیمت تابلو بورس در روز عرضه به علاوه 20 درصد به شرط آنکه از 40712 ریال کمتر نباشد از طریق کارگزاری بانک تجارت عرضه شود.

شرایط پرداخت وجه معامله بصورت 50 درصد نقد طی مهلت 20 روز کاری و مابقی بصورت اقساط دو ساله با فواصل زمانی 6 ماهه و نرخ سود فروش 18 درصد تعیین شده است.

متقاضیان خرید باید علاوه بر واریز معادل 10 درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری به حساب سپرده گذاری مرکزی معادل یک درصد ارزش پایه سهام قابل واگذاری را نیز به عنوان سپرده بصورت نقد یا ضمانت بانکی معتبر حسب مورد به حساب سازمان خصوصی سازی واریز یا به آن تحویل دهند.


 
 

برای مشاهده جدیدترین تحلیل ها، اخبار، مقالات و قیمت های لحظه ای سهام به وب سایت سیگنال مراجعه و یا اپلیکیشن سیگنال را دریافت نمایید.